مدیر روابط عمومی شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه از رشد 85 درصدی آمار مسافران ایستگاه های مترو محدوده مصلی تهران همزمان با برگزاری نمایشگاه کتاب در مقایسه با سال گذشته خبر داد و گفت: به طور میانگین روزانه حدود 100 هزار نفر از طریق مترو به این نمایشگاه رفتند.
کد خبر: ۳۶۶۱۸
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۰:۵۶ 19 May 2015
به گزارش ایرنا از مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه، احسان مقدم افزود: مقایسه تعداد مسافران ایستگاه های مصلی و شهید بهشتی در محدوده مصلی تهران در روزهای برگزاری نمایشگاه بین المللی کتاب با روزهای تعطیل از هشت برابر شدن آمار مسافران این ایستگاه ها حکایت دارد.

وی با اشاره به وجود دو ایستگاه مصلی و شهید بهشتی خط یک مترو پایتخت در ضلع شمال و جنوب مصلی تهران گفت: بهترین راه برای دسترسی به نمایشگاه کتاب استفاده از مترو بود.

مقدم با بیان اینکه در مجموع یک میلیون و 65 هزار نفر در هنگام برگزاری نمایشگاه کتاب از دو ایستگاه مصلی و شهید بهشتی استفاده کردند تصریح کرد: بیشترین آمار تردد مسافر در این ایستگاه ها در روز پنجشنبه 24 اردیبهشت و کمترین آن در روز شنبه 26 اردیبهشت ماه گزارش شده است. 

مدیر ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری مترو تهران خاطرنشان کرد: شرکت بهره برداری مترو تهران در هنگام برگزاری نمایشگاه بین المللی کتاب با استفاده حداکثری از نیروی انسانی و تجهیزات خود سعی کرد تا بهترین خدمات را به مسافران ارائه کند و در این راستا ضمن کاهش فاصله گذر قطارها در ایام تعطیل نسبت به اعزام قطارهای فوق العاده در زمان ازدحام مسافران نیز اقدام کرد. 

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار