مدیر شبکه بهداشت و درمان نوشهر گفت که چهار طرح بهداشتی و درمانی با 26 میلیارد ریال سرمایه گذاری دهه فجر امسال در این شهرستان بهره برداری می شود.
کد خبر: ۳۶۶۷۷۰
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۹ 25 January 2017
سید رحیم سیدپور روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا طرح های آماده افتتاح را شامل مراکز بهداشت روستای کوشکسرا و موسی آباد ، یک پایگاه اورژانس 115 و درمانگاه تخصصی بیمارستان نوشهر اعلام کرد.
وی گفت : مراکز بهداشت و درمانی کوشکسرا با 500 میلیون تومان اعتبار، موسی آباد نیز 700 میلیون تومان اعتبار و اورژس با 400 میلیون تومان اعتبار آماده افتتاح شد.
مدیر شبکه بهداشت ودرمان نوشهر خاطر نشان کرد : درمانگاه تخصصی بیمارستان نوشهر نیز با زیر بنای 750 متر مربع و با اعتباری بالغ بر 10 میلیارد ریال آماده افتتاح است.
شهرستان نوشهر دارای یک بیمارستان ، 12 مرکز بهداشتی و درمانی و 77 خانه بهداشت است.
 
سیدپور همچنین با بیان اینکه پس از اجرای طرح تحول سلامت در دولت تدبیر و امید شاهد افزایش حضور مردم در مراکز درمانی شهرستان بودیم، افزود: افزایش حضور مردم در مراکز درمانی بیانگر اعتماد مردم به مراکز درمانی دولتی و بیمارستان ها بعد اجرای طرح تحول سلامت است.
وی اظهار داشت: به دنبال اجرای این طرح روزانه به طور میانگین 200 نفر به اورژانس و درمانگاه عمومی و یکصد نفر نیز به درمانگاه تخصصی بیمارستان شهید بهشتی نوشهر برای دریافت خدمات پزشکی مراجعه می کنند.
بیمارستان شهید بهشتی نوشهر دارای بخش های داخلی و اطفال، اعصاب و روان، جراحی عمومی، زنان و زایمان، رادیولوژی ، ارتوپدی و قلب است.
شهرستان 130هزار نفری نوشهر در غرب مازندران سالانه پذیرای میلیون ها گردشگر داخلی و خارجی است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار