شادمهر کاظم زاده ؛
نماینده دهلران، آبدانان، دره شهر و بدره گفت: اعتبارات عمرانی و تملک دارایی استان ایلام در مصوبات کمیسیون تلفیق با افزایش 90 درصدی از 330 میلیارد تومان سال 95 به 604میلیارد تومان برای سال آینده مصوب شد.
کد خبر: ۳۷۰۶۹۶
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۶ 01 February 2017
به گزارش تابناک ایلام؛  شادمهر کاظم زاده با اشاره به مصوبه کمیسیون تلفیق برای افزایش اعتبارات استانی اظهار کرد:از افزایش 90 درصدی اعتبارات عمرانی و تملک دارایی های استان در مصوبات کمسیون تلفیق بودجه سال 96 خبر داد.
 
 
وی افزود: در این راستا و به منظور همسان سازی افزایش حقوق بازنشستگان نیز حداقل دریافتی آنها 2 میلیون تومان پیش بینی شده است.
 
نماینده مردم شهرستان های دهلران، آبدانان دره شهر و بدره از بخشودگی جریمه دیرکرد تسهیلات مناطق زلزله زده استان خبر داد و یادآور شد: مصوب شده که جریمه دیر کرد و سود تسهیلات مناطق زلزله زده بخشیده شود و اصل وام آنها هم به مدت سه سال امهال می شود.
 
عضو کمیسیون تلفیق بودجه 96 مجلس شورای اسلامی با اشاره به دیگر مصوبات در این کمیسیون تاکید کرد: مصوب شده تا وزارت نفت سه درصد مبلغ قراردادهای نفتی را برای تکمیل زیرساخت ها و کاهش اثر سوء زیست محیطی در مناطق نفت خیز هزینه کند./م
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار