نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: با وجود اقدامات دولت یازدهم برای کاهش بیکاری، اشتغال ایجاد شده در این استان مطلوب نیست.
کد خبر: ۳۷۱۸۰۸
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۹ 03 February 2017

به گزارش تابناک اردبیل، صدیف بدری در حاشیه بازدید از نمایشگاه امتداد تدبیر در اردبیل در جمع خبرنگاران تصریح کرد: نزدیک به ۷۰ هزار بیکار در استان شناسایی شده که متأسفانه اقداماتی که بتواند اشتغال مطلوب فراهم ساخته و افراد بیکار را به شغل مناسب برساند مشاهده نمی‌شود.

وی افزود: هر چند دولت به ویژه در بخش کشاورزی و آبیاری و اجرای شبکه خداآفرین برای آبی کردن ۶۲ هزار هکتار از اراضی دیم شمال استان سرمایه‌گذاری مطلوبی داشت اما لازم است به مقوله اشتغال به عنوان دغدغه جدی توجه شود.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این سؤال که آیا آمار ایجاد اشتغال برای ۲۱ هزار نفر به واقع محقق شده است یانه اضافه کرد: اگر برای ۲۱ هزار نفر در اردبیل شغل ایجاد شده عملاً این میزان اشتغال مشاهده نمی‌شود.

بدری متذکر شد: این اشتغال عملیاتی نشده و شاید بر اساس تعداد تسهیلات و وام‌هایی که پرداخت می‌شود و یا بر اساس تعداد نیروهای فعال در ساخت‌وسازها عنوان می‌شود اما در عمل اگر محقق شده بود تأثیر آن را در خانواده‌ها مشاهده می‌کردیم.

وی متذکر شد: امروز در اغلب خانواده‌های اردبیلی حداقل یک نفر فرد بیکار مشاهده می‌شود و با توجه به اینکه اشتغال یک دغدغه جدی است انتظار می‌رود بخش دولتی بیشتر به این مقوله توجه داشته باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار