حجت جباری معاون فنی اداره کل حفاظت محیط زیست استان آذربایجان غربی گفت اداره کل حفاظت محیط زیست استان با محوریت اقدامات صورت گرفته برای احیای دریاچه ارومیه در دهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته در تهران شرکت نموده است
کد خبر: ۳۷۴۴۰۶
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۳ 08 February 2017

به گزارش تابناک آذربایجان غربی ؛ حجت جباری با اعلام این خبر گفت : علاقه مندان به محیط زیست با حضور در غرفه استان آذربایجان غربی از جاذبه های پارک ملی دریاچه ارومیه استقبال گرمی میکنند .

معاون فنی اداره کل حفاظت محیط زیست استان آذربایجان غربی اظهار کرد : این اداره کل در غرفه ای به مساحت 50 متر مربع ، با استفاده از تابلوهای بک لایت ، ماکت ، جاذبه های طبیعی ، مناطق تحت مدیریت محیط زیست ؛ تنوع زیستی بخصوص اقدامات صورت گرفته برای احیاء دریاچه ارومیه را در معرض دید عموم قرار داده است .

وی تصریح کرد : با توجه به اهمیت موضوع ملی دریاچه ارومیه ؛ سعی کردیم تا با محوریت اقدامات صورت گرفته برای احیاء دریاچه در این نمایشگاه شرکت نمائیم .

حجت جباری افزود : در بحث پارک ملی دریاچه ارومیه ؛ روند مختلف پرآبی ، بحران سال 93 و همچنین آخرین وضعیت این دریاچه بشکل تصویری و ماکت در معرض دید بازدیدکنندگان قرارگرفته است .

جباری با اشاره به وضعیت دریاچه توضیح داد : پارک ملی دریاچه ارومیه در حال حاضر دارای 2000 کیلومتر مربع مساحت عرصه آبی است که با توجه به اقدامات انجام شده در سطح عرضه و همچنین بارش های سال گذشته به وضعیت تثبیت رسیده است .

وی ادامه داد : در این نمایشگاه با توجه به غرفه آرایی‌ و علاقه و اشتیاق مردم به مسائل زیست محیطی و بویِژه  پارک ملی دریاچه ارومیه ، استقبال بی نظیر و گرمی از غرفه استان آذربایجان غربی صورت میگیرد .

گفتنی است دهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته با حضور تمامی استانها و چندین کشور خارجی ؛ از18 بهمن ماه در محل نمایشگاههای دائمی تهران آغاز شده و تا 21 همین ماه برای بازدید علاقه مندان دایر خواهد بود 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار