شهردار ارومیه با صدرو پیامی از ملت ایران برای حضور گسترده در راهپیمایی 22 بهمن دعوت کرد.
کد خبر: ۳۷۴۹۶۴
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۲ 09 February 2017
به گزارش تابناک آذربایجان غربی:

 در متن پیام دعوت دکتر محمد حضرت پور، شهردار ارومیه آمده است:

22 بهمن روز به ثمر نشستن خون هزاران لاله ای است که در طول مبارزات علیه رژیم شاهننشاهی نهال انقلاب را  آبیاری کردند و در این روز با باغبانی رهبر کبیر انقلاب به پیروزی رسیدند و صفحه ای جدید را در تاریخ جهان گشودند وبه جهانیان  ثابت کردند با اتحاد و همدلی و تکیه بر آموزه های دین اسلام می توان کاخ پوشالی سردمداران غرب و استعمار را فرو ریخت و به کشوری مستقل تبدیل شد.

از این روز این انقلاب شکوهمند که با همراهی مردم و با تفکر استکبار ستیزی پدید آمده است برای ادامه راه خود نیز نیاز به حمایت مداوم همان مردم دارد تا هر سال این اندیشه و چرایی عملی شدن آن، در نسل های جدید نیز تداعی شود تا ادامه دهنده راه نسل اول انقلاب باشند.

ملت انقلابی ایران، امسال نیز با حضور خود ضمن تجدید میثاق با آرمان های  امام خمینی (ره) و شهدا، به فرموده مقام معظم رهبری " روز بیست‌و‌دوّم بهمن، مردم جواب تهدیدها و حرفهای رئيس جمهور آمريكا را در خیابان خواهند داد".

اینجانب با تبریک سی و هشتمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی از همگان دعوت می کنم با حضور یکپارچه وحدت آفرین خود در راهپیمایی 22 بهمن، برگ زرین دیگری را بر کتاب پرافتخار حماسه‌آفرینی‌های ملت بزرگ و انقلابی ایران اسلامی بیفزایند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار