نماینده مردم دهلران، آبدانان، دره شهر و بدره در مجلس شورای اسلامی کسب دانش هسته ای و حفظ آن را مهم دانست و افزود: حفظ دانش هسته ای از دستاوردهای مهم پسابرجام است که با تلاش دانشمندان و تحت حمایت رهبر معظم انقلاب پاینده و پویا خواهد ماند.
کد خبر: ۳۷۵۳۴۷
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۶ 10 February 2017
 به گزارش تابناک ایلام؛شادمهر کاظم زاده در جمع راهپیمایان مراسم 22 بهمن شهر بدره اظهار کرد: امروز، روزی ملی و مذهبی است که امام خمینی(ره) با رهبری بی نظیر خود پایه گذار حکومتی شد که پایه های ظلم و ستم را در این کشور بر انداخت.
 
وی افزود: حداکثر افتخار رژیم ستم شاهی مزدوری آمریکا در منطقه بود و این رژیم تنها چند منطقه کوچک و محدود در کشور را آباد کرده و ظلم و فساد مابقی کشور را در بر گرفته بود.
 
کاظم زاده تاکید کرد: با ظهور انقلاب اسلامی نهادهای مردمی آن چون مجلس شورای
اسلامی، خبرگان رهبری و ریاست جمهوری که بر پایه حکومت مردمی طرح ریزی شده اند، با مشارکت مستقیم مردم شکل گرفتند و زمینه ساز حضور و مشارکت مردم بر سرنوشت خود شدند.
 
عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با اشاره به جنگ تحمیلی گفت: شعار نه شرقی و نه غربی هیچ گاه به مذاق دشمنان خوش نیامد و به همین دلیل جنگ تحمیلی را علیه کشورمان به راه انداختند ولی با هوشیاری و رشادت مردم شکست سختی متحمل شدند.
 
وی اضافه کرد: یکی از نقش های مهم جمهوری اسلامی گسترش خدمات عمومی در کشور و رعایت توازن و توسعه در همه نقاط است.
 
به گفته وی، اگر روزی افتخار ایران تنها مزدوری آمریکا بود امروز ما محور مقاومت در منطقه و قدرت تاثیرگذار آن هستیم که پرچمدار مبارزه با تروریسم و رکن محوری و اساسی و غیرقابل انکار خاورمیانه و جهان هستیم.
 
کاظم زاده کسب دانش هسته ای و حفظ آن را مهم دانست و افزود: حفظ دانش هسته ای از دستاوردهای مهم پسابرجام است که با تلاش دانشمندان و تحت حمایت رهبر معظم انقلاب پاینده و پویا خواهد ماند.
 
به گزارش تابناک ایلام، همزمان با سراسر کشور مردم شهرستان بدره در 2 نقطه شهری بدره و چشمه شیرین در مراسم راهپیمایی 22 بهمن شرکت کرده و با شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسراییل با آرمان های امام و رهبری تجدید بیعت کردند.
 
شرکت کنندگان در این راهپیمایی در پایان و پس از قرائت قطعنامه به پایمردی و تلاش خود در حفظ دستاوردهای نظام و لزوم حفظ ارکان انقلاب، نهادینه کردن تولید ملی و بستن روزنه های امید دشمنان تاکید کردند.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار