تازه های پلیسی استان فارس
در این تازه های پلیسی هم طبق معمول شاهد کلاهبرداری های اینترنتی هستیم که واقعا جا دارد بیشتر به مسائل مربوط به فضای مجازی احتیاط کنیم.همچنین خبری داریم از کشف 5 تن مواد مخدر که در بار پیاز راهی استانمان بود و اما خبری جالب از یک باند سرقت در کازرون که به صورت فامیلی و دور همی دزدی می کردند.
کد خبر: ۳۷۶۶۹
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۷:۰۶ 22 May 2015
تابناک فارس:

خیانت در امانت متصدی کافی نت

رییس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات (فتا) استان فارس گفت:متصدی یکی از کافی نت های شیراز که از اعتماد یکی از مشتریانش سوءاستفاده و به صورت غیر مجاز از حساب بانکی او برداشت کرده بود، دستگیر شد.
سرهنگ سید موسی حسینی افزود:زنی میانسال با مراجعه به این واحد پلیس ، مدعی شد فردی به صورت غیر مجاز 9 میلیون ریال از حساب بانکی او برداشت کرده است.

وی بیان داشت:کارشناسان پلیس فتا در بررسی ها و اقدامات فنی خود موفق به شناسایی موقعیت سارق حساب در یکی از کافی نت های شیراز شدند.

حسینی اظهار داشت:در این بررسی ها مشخص شد تعداد زیادی از شارژها بر روی سیم کارت متصدی کافی نت و اقوام و آشنایان وی فعال شده است.

این مقام انتظامی بیان کرد:شاکی در بازجویی ها اعلام کرد: در اثر اعتمادی که به متهم داشت، کارت بانکی خود را در اختیار متهم قرار داده بوده اما تصور نمی کرد که متهم از این اعتماد، سوء استفاده کند.

حسینی گفت:متهم پس از اعتراف به جرم انتسابی به مرجع قضایی معرفی شد.

5 تن مواد مخدر پیازی در راه فارس

فرمانده انتظامی هرمزگان:بر اساس عملیاتهای اطلاعاتی یک دستگاه کامیون حامل مواد مخدر در محور مواصلاتی که قصد تردد به استان فارس را داشت، توقیف شد.

وی با بیان اینکه محموله مواد مخدر در پوشش پیاز قرار داشت، عنوان کرد: این محموله قاچاق حامل سه تن و ۱۱ کیلو حشیش و دو تن و ۱۸۹ کیلو تریاک بود. در این رابطه سه نفر هم دستگیر شدند.

سردار محمدی یگانه اظهارداشت: یک نفر از بازداشت شده ها فامیل نسبی با قاچاقچی اصلی پرونده دارد که با همکاری پلیس فارس طی روزهای آینده قاچاقچی اصلی پرونده دستگیر خواهد شد.

دزدی به همراه جمعی از فامیل!

فرمانده‌ی انتظامی شهرستان کازرون در استان فارس از شناسایی و دستگیری یک باند سرقت خبر داد که اعضای آن را یک شبکه خانوادگی تشکیل می‌دادند.

سرهنگ «مهرداد مشوق» در توضیح پیرامون جزئیات این خبر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت منزل به‌شیوه‌ای مشابه در کازرون، موضوع به شکل ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

او ادامه داد: سارقان در این سرقت‌ها با اطمینان از این‌که کسی در منزل حضور ندارد، با تخریب قفل‌های در، وارد منزل شده و طلا و اموال صاحب‌خانه را به سرقت می‌بردند.

مشوق با اشاره به این‌که مأموران پلیس با هدف شناسایی سارق یا سارقان، نقاط جرم‌خیز را به‌صورت محسوس و نامحسوس تحت پوشش قرار دادند، گفت: در نهایت هنگام گشت‌زنی در محدوده‌های مورد نظر، یکی از مجرمان را که قصد سرقت از یک منزل را داشت شناسایی و دستگیر کردند.

وی گفت: پس از انتقال مجرم به آگاهی شهرستان، این سارق اعتراف کرد که 11 فقره سرقت را با همکاری برادر، همسر برادر و یکی از بستگانش انجام داده است.

مشوق با بیان این‌که در بازرسی از مخفی‌گاه سارقان مقادیری طلا کشف شد، گفت: مالباختگان شناسایی شدند و پلیس نیز به‌دنبال شناسایی و دستگیری یکی از هم‌دستان این سارقان است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار