طول خط آهن ایلام از سمت اسلام آباد غرب 87 کیلومتر است که تاکنون نقشه 19 کیلومتر آن تهیه شده و در روزهای پایانی دولت گذشته نیز کلنگ احداث آن به زمین زده شد.
کد خبر: ۳۷۸۲۸۳
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۱ 15 February 2017
 استاندار ایلام روز سه شنبه با هدف پیگیری مهمترین پروژه های دولت تدبیر و امید در این استان با اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور دیدار و گفت و گو کرد.


به گزارش  تابناک ایلام ؛ شتاب بخشی در آغاز اجرای اتصال ایلام به شبکه راه آهن، جبران خسارت های سیل سال گذشته با تخصیص اعتبارهای مورد نیاز، تامین اعتبار مورد نیاز تکمیل پروژه های عمرانی استان، پیگیری راه اندازی مرز چیلات در شهرستان دهلران، ایجاد بازارچه شهابی و تخصیص اعتبار برای برای واحد NGL دهلران از محل صندوق توسعه ملی از مهم ترین مواردی بود که در این دیدار مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
 
همچنین مروارید از ریاست جمهوری و معاون اول برای سفر و افتتاح طرح های مهم در استان ایلام دعوت کرد.
 
گفتنی است در جریان سیل آبان ماه گذشته 10 هزار میلیارد ریال خسارت به واحدهای مسکونی ، زیرساخت ها و واحدهای تجاری شهر ایلام خسارت وارد شد که تاکنون یک هزار میلیارد ریال برای جبران این مسائل ایجاد شده پرداخت شده است.
 

عملیات اجرایی طرح بزرگ تولیدی ان جی ال 3100 دهلران 2 سال پیش با حضور وزیر نفت آغاز شد ولی بدلیل مشکلات سرمایه گذار کار تعطیل شد و در هفته دولت سال جاری با تعیین سرمایه گذار جدید عملیات اجرایی طرح شروع شد، هدف از اجرای این طرح تبدیل گاز چاه ها به اتلین بعنوان خوراک پتروشیمی دهلران و سایر واحدهایی دانست که نیازمند آن هستند./م
برچسب ها: تابناک ایلام
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار