رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان غربی گفت: هم اکنون وضعیت جسمانی حجت الاسلام غلامرضا حسنی امام جمعه سابق ارومیه مناسب است و مشکلی وجود ندارد.
کد خبر: ۳۷۹۹۰۰
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۲ 18 February 2017
به گزارش تابناک آذربایجان غربی:

جواد آقازاده عصر چهارشنبه با حضور در منزل حجت الاسلام حسنی از ایشان عیادت و به بررسی وضعیت سلامتی وی پرداخت و افزود: خوشبختانه در حال حاضر وضعیت سلامتی ایشان مناسب بوده و توصیه های مربوط برای سلامتی به ایشان ارائه شد.

وی اضافه کرد: هماهنگی های لازم با متخصصان مجرب دانشگاه برای پیگیری وضعیت سلامتی ایشان انجام شده است.

وی با بیان اینکه حجت الاسلام حسنی از گوهرهای گرانمایه انقلاب اسلامی است، اظهار کرد: پیگیری و بررسی وضعیت سلامتی ایشان را بر خود ضروری می دانیم.

به گزارش ایرنا، روز چهارشنبه خبرهایی در خصوص حاد شدن وضعیت جسمانی حجت الاسلام حسنی در برخی از شبکه های اجتماعی منتشر شد که موجی از نگرانی را در بین شهروندان ایجاد کرد.

حجت الاسلام سید محمد فخری، داماد حجت الاسلام حسنی نیز در گفت و گو با برخی از رسانه ها از مناسب بودن حال عمومی ایشان خبر داده بود.

به گزارش ایرنا، غلامرضا حسنی که تا چندی پیش نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه بود، در سال 1306 شمسی در روستای بزرگ‌ آباد در 30 کیلومتری ارومیه متولد شد؛ وی پیش از آن نیز نماینده مردم ارومیه در نخستین دوره مجلس شورای اسلامی بوده است.

وی تحصیلاتش را تا ششم دبستان در روستا ادامه داد و سپس برای خواندن درس عربی و طلبگی نزد ملامجید اخباری به مکتب رفت اما آموزش‌های ملامجید وی را راضی نکرد و در 20 سالگی به حوزه علمیه ارومیه و چندی بعد برای ادامه تحصیلات حوزوی به قم رفت.

حسنی پدرش را در 14 سالگی از دست داد و 2 سال بعد از آن و به توصیه مادرش یک اسلحه تهیه کرد تا بتواند از خود و خانواده‌اش در برابر رخدادها دفاع کند و این نخستین آشنایی این طلبه جوان با اسلحه بود که بعدها هیچگاه از وی جدا نشد تا با این کار به مردم پیام آمادگی و هوشیاری بدهد.

به گفته اهالی این روحانی مبارز همیشه مسلح بود، در حمله صدام به پیرانشهر حضور داشت و یکی از افراد موثر در آزادسازی پیرانشهر بود؛ وی در ماجرای به توپ بستن مسجد اعظم ارومیه بر روی پشت بام رفته و با کلاشینکف به نیروهای رژیم طاغوت شلیک کرده بود.

به گزارش ایرنا حجت الاسلام غلامرضا حسنی ماه گذشته برای بررسی وضعیت جسمانی خود توسط پزشکان در بیمارستان امام خمینی (ره) بستری شده بود که پس از حدود 2 هفته از بیمارستان مرخص شد.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار