استاندار آذربایجان غربی به همراه مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری آذربایجان غربی از نمایشگاه عکس عکاسان ورزشی "پایتخت والیبال" در ارومیه بازید و با با عکاسان این مجموعه دیدار و گفتگو کرد.
کد خبر: ۳۸۴۱۴۰
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۷ 25 February 2017
به گزارش تابناک آذربایجان غربی:

سعادت در این بازدید از تلاش عکاسان خبری اورمیه در پوشش تصویری مسابقات والیبال این شهر تقدیر کرد.

وی با تاکید بر نقش و اهمیت این رشته‌ی ورزشی در اورمیه، از پیشکسوتان این رشته نیز یاد کرد‌.

استاندار آذربایجان‌غربی به همراه مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری در حاشیه‌ی این بازدید، در یک نشست صمیمی با عکاسان خبری بر لزوم پرداختن به تمامی جوانب و زوایای این رشته‌ی ورزشی پرطرفدار توسط عکاسان و رسانه‌های خبری تاکید کرد.

سعادت همچنین از آغاز احداث آکادمی والیبال در جهت تربیت و آموزش زیربنایی علمی و تخصصی این رشته در اورمیه خبر داد.

وی انجام کارهای تحقیقی و پژوهشی،راه‌اندازی موزه و محلی برای نمایش تاریخ والیبال در اورمیه، فراهم نمودن زیرساختهای پایه‌ایی برای تربیت والیبالیست‌های نوجوان و جوان و برنامه‌ریزی برای نگاه علمی و تخصصی به رشته‌ی محبوب والیبال را از جمله اهداف ساخت آکادمی والیبال در اورمیه برشمرد.

استاندار آذربایجان‌غربی در پایان این دیدار به پاس تجلیل از زحمات عکاسان خبری ورزشی، دستور خرید ۷ تابلوی عکس از سوی هیئت والیبال را صادر کرد.

در نمایشگاه عکس ورزشی با عنوان "پایتخت والیبال" ۹۰ عکس از ۷ عکاس خبری ورزشی به نمایش گذاشته شده و این نمایشگاه تا دهم اسفند ماه بر روی علاقمندان باز است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار