معاون ورزشی بانوان کشور گفت: آسیب های اجتماعی در بین دختران روبه افزایش است که بایدهمانند فرزندان خود از آنان مراقبت کنیم و نگاه ویژه تری به مسئله بانوان ودختران در جامعه شود.
کد خبر: ۳۸۴۲۵۷
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۳ 25 February 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک از کرمانشاه،  اکرم کرم لو در همایش  پیشگیری و مقابله با آسیب های اجتماعی با حضور مربیان و ورزشکاران هفت استان کشور در هتل پارسیان کرمانشاه اظهار داشت:  باشگاه ها به صورت مستقیم در  تربیت ورزشکاران نقش دارند و مسئولیت باشگاه داران در رابطه با دختران حساس است چراکه آنان علاوه بر تربیت در خانواده و محیط های آموزشی با حضور دزر باشگاه ها نیز تربیت می شوند.

معاون ورزش بانوان کشور گفت:  امسال  به صورت آزمایشی در خصوص  باشگاه داران در سه استان از جمله کرمانشاه نظیر این همایش برگزارشد.

وی در ادامه  افزود:  مربیان، ورزشکاران باید با باشگاه های سلامت محور آشنا و در نحوه ی چگونگی استفاده از مکمل هعای عذایی ورزشکاران را هدایت کنند و با توجه به افزایش آسیب های اجتماعی در بین دختران به این قشر توجه ویژه تری داشت باشند.

کرم لو متذکر شد:  باشگاه داران باید با هئیت های پزشکی ورزشی استان هایشان در خصوص چگونگی  استفاده از مکمل های غذایی و سلامت ورزشکاران ارتباط دو سویه داشته باشند.
وی با بیان اینکه در کمیسیون ماده پنج مجلس شورای اسلامی شاخص هایی طراحی شده است، افزود: در ارزیابی باشگاه ها ما تلاش می کنیم شاخص های سلامت باشگاه داران را در نظر گرفته و تسهیلاتی رابه  آن اختصاص بدهیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار