تابناک: معاون بازرگانی سازمان تعاون روستایی استان اصفهان گفت: امسال این سازمان حدود 150 هزار تن گندم را از کشاورزان بصورت تضمینی می خرد.
کد خبر: ۳۸۵۱۲
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۲ 24 May 2015
به گزارش تابناک به نقل از ایرنا، بهنام صیفی افزود: خریدهای تضمینی، توافقی و حمایتی توسط سازمان تعاون روستایی در راستای حمایت از تولید کننده و مصرف کننده انجام می شود.

وی اظهار کرد: پارسال 400 تن شیر، 62 هزار تن گندم، یکهزار و 800 تن گلرنگ، 291 تن کلزا و بیش از چهار هزار تن سیب و پرتقال از تولیدکنندگان توسط سازمان تعاون روستایی استان اصفهان خریداری شد.

معاون بازرگانی سازمان تعاون روستایی استان اصفهان خاطر نشان کرد: هزینه خریدهای تضمینی توسط دولت و هزینه خریدهای توافقی با توافق بین شرکت و کشاورز توسط شرکت های تعاونی پرداخت می شود.

وی با بیان اینکه سازمان تعاون روستایی علاوه بر خرید تولیدات دامی و کشاورزی، توزیع بخشی از نیازهای دامداران و کشاورزان را انجام می دهد، تصریح کرد: پارسال 32 هزار لیتر مواد نفتی، 46 هزار تن نهاده های کشاورزی، 35 هزار تن ذرت و 87 هزار تن نهاده های دامی در بین کشاورزان و دامداران توزیع شد.

صیفی از توزیع نهادهای دامی و کشاورزی در سال جاری نیز خبر داد و گفت: توزیع این نهادها امسال نیز بر اساس برنامه و دستورالعمل های ابلاغی انجام می شود.

وی توزیع نهاده های دامی و کشاورزی و خرید محصولات را در رشد اقتصادی و مبارزه با تورم مهم خواند و تصریح کرد: عدم خرید محصولات کشاورزی سبب نارضایتی و کاهش تولید می شود که طرح های اجرایی سازمان تعاون روستایی در رشد اقتصادی و تولید موثر است.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار