مسئول بسیج جامعه زنان کشور؛
تابناک مرکزی: مسئول بسیج جامعه زنان کشور با اشاره به پیام رهبر انقلاب به کنگره «هفت هزار زن شهید کشور» گفت: انتظار رهبر انقلاب از زنان مسلمان و انقلابی ترویج گفتمان انقلاب اسلامی در کشور و جهان است.
کد خبر: ۳۸۹۱۶۲
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۷ 05 March 2017

به گزارش تابناک مرکزی، مینو اصلانی مسئول بسیج جامعه زنان کشور در همایش روز بسیج قشر زنان و ترویج الگوی سوم که به همت بسیج جامعه زنان سپاه روح ا... استان مرکزی صبح امروز در کانون بسیج شهر اراک برگزار شد با بیان اینکه انتظار رهبر انقلاب از زنان مسلمان و انقلابی ترویج گفتمان انقلاب اسلامی در کشور و جهان است گفت: امروز هویت زن غربی به دلیل فاصله گرفتن از بعد معنوی انسانی از بین رفته است و در آغاز دهه چهارم انقلاب رهبری معظم از زنان مسلمان و انقلابی به عنوان الگوی سوم در مقابل زنان غربی و شرقی یاد کرده است.

مسئول بسیج جامعه زنان کشور با تهاجم فرهنگی و تلاش دشمنان برای از بین بردن حیا، حجاب و عفت زنان مسلمان اشاره کرد و گفت: ایستادگی و پایبندی زنان مسلمان به باور دینی سبب شده است هزینه های کلان دشمنان در این حوزه جوابگو نباشد هر چند با مشکلاتی در سطح جامعه روبرو هستیم.

وی افتخار کردن زنان مسلمان و انقلابی به  هویت دینی و اسلامی خود را لازمه شکل گیری سدی محکم در برابر تهاجمات خواند و ابراز کرد: رهبر انقلاب این وظیفه خطیر را بر دوش زنان مسلمان گذاشته است که با شناخت از مفاهیم عمیق اسلام نقش اثر گذار و تاریخ سازی در جهان را ایفا کنند.

اصلانی از  جنبش های شکل گرفته در آمریکا برای هویت بخشی به زنان سخن گفت و با بیان اینکه مدرنیته حاکم بر غرب ارتباط بین انسان و آسمان را قطع کرده است خاطر نشان ساخت: طبق آمار ارائه شده میزان تعرض در زنان آمریکایی به زیر یک دقیقه رسیده است و اکثر دختران زیر 15 سال طعم تلخ تعرض و آسیب را لمس کرده اند که این امر طهارت نسل در اروپا و آمریکا را دچار مشکل کرده است.

مسئول بسیج جامعه زنان کشور با تاکید بر اینکه امروز زن شرقی به دلیل خنثی بودن و زن غربی به دلیل ابزاری در اختیار نظام سلطه و سرمایه داری بودن نمی توانند مصداق خوبی برای یک زن باشند بیان کرد: امروز در غرب برای تبلیغ غذای حیوانات نیز از نمایش بدن زنان کمک می گیرند که این امر سقوط زن در فرهنگ غرب را به خوبی نمایش می دهد.

وی به پیام رهبر انقلاب به کنگره «هفت هزار زن شهید کشور» اشاره کرد و با بیان اینکه در این پیام مفاهیم قابل تاملی از نقش زنان در جامعه و جهان ارائه شده است تصریح کرد: منشور پیام رهبری الگوی تمام عیار پویایی زنان مسلمان است که با تاکید داشتن بر حق کرامت الهی برای زنان از الگوی سوم بودن زنان مسلمان و انقلابی سخن گفته است.

اصلانی انقلاب اسلامی ایران را عامل بازگشت مجدد انسان ها به هویت معنوی و الهی خود دانست که غرب از آن بی بهره است و بیان کرد: زن غربی پشتوانه و هویت خود را از دست داده است در حالی که انقلاب اسلامی ایران با تکیه بر مفاهیم اسلامی و الهی از تاثیر نقش حضور زنان در خانواده و جامعه سخن گفته است و آنها را به عنوان الگو معرفی کرده است.

 انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار