رییس دانشگاه شهیدقاضی طباطبایی ارومیه :
پوراسد رییس دانشگاه شهیدقاضی طباطبایی ارومیه گفت: دانشگاه شهید طباطبایی جزو بهترین ها و با امکانات ترین دانشگاه های ارومیه از نظر تجهیزات ورزشی می باشد.
کد خبر: ۳۹۱۹۵۷
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۱:۰۱ 10 March 2017
به گزارش تابناک آذرباجان غربی:

 در نشست خبری اعضای کادرفنی و مدیریت تیم کونگ فوتوا سنتی در دانشگاه شهیدقاضی طباطبایی ارومیه هر یک از اعضا به ایراد بیان پرداختند:

پوراسد رییس دانشگاه شهیدقاضی طباطبایی ارومیه گفت: دانشگاه شهید طباطبایی جزو بهترین ها و با امکانات ترین دانشگاه های ارومیه از نظر تجهیزات ورزشی می باشد.
وی افزود: امکانات ورزشی این دانشگاه تنها متعلق به دانشجویان نیست بلکه این امکانات در اختیار تمامی ورزشکاران و جوانان شهرمان است.
پوراسد درباره امکانات دانشگاه طباطبایی گفت: در این دانشگاه علاوه بر وجود سالن های چند منظوره و سرپوشیده دارای زمین های چمن مصنوعی و سالن کشتی است.

در ادامه این نشست خبری مصطفی دهقانیان مدیر رشته رزمی کونگ فوتوآ سنتی گفت: ۳۶ نفر ورزشکار متشکل از ۳۰ نفر مرد و ۶ نفر از بانوان ورزشکار به فستیوال جهانی کونگ فوتوآ سنتی اوراسیا که در ۳ رشته هنرهای فردی،کاتا و مبارزه اعزام می شوند.
مصطفی دهقانیان ادامه داد: بیش از ۱۰ کشور در این مسابقات که از ۲۰ تا ۲۵ اسفند در باکو آذربایجان برگزار می شود حضور خواهند داشت.
وی درباره تیم های شرکت کننده گفت: در این فستیوال اظهار داشت:  تا کنون حضور کشورهای ایتالیا، بلژیک، گرجستان، ارمنستان، آذربایجان، عراق، ایران، اتریش و پاکستان در این مسابقات قطعی شده است.
وی عنوان کرد: این مسابقات تحت عنوان جام صلح و دوستی برگزار می شود که در حین برگزاری این مسابقات  لوگوی کونگ فوتوا سنتی به همراه لوگوی جهانی کونگ فو در کف سالن به نمایش خواهد آمد،همچنین ازسوی فدراسیون جهانی مجوز معرفی کونگ فوتوا سنتی به عنوان اولین رشته رزمی ایران در حاشیه مسابقات جهانی ۲۰۱۷ عشق آباد صادر شده است.
وی تصریح کرد: هم اکنون بیش از ۱۵۰ هزار ورزشکار زیر نظر فدراسیون کونگ فوتوا سنتی هستند که در رشته های مختلف فعالیت می کنند.
 قدرتی در ادامه نشست خبری حاضر شد و گفت: ورزش کونگ فو از سال ۱۳۵۰ در ارومیه وجود داشته است و همیشه در بین سه تیم برتر ایران بودیم و خواهیم.
وی افزود: همه هزینه های اردوی تیم ملی کونگ فوتوا سنتی ایران در ارومیه را  پوراسد تقبل کرده اند و فدراسیون کونگ فو هیچ هزینه ای نکرده است.
گفتنی است  قدرتی و قلیزاده به همراه  رومینا قدرتی نمایندگان ارومیه در تیم ملی هستند.

منبع/باریش نیوز
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار