فرمانده یگان حفاظت شیلات استان گلستان گفت: صیادان غیرمجاز در دریای خزر در استان گلستان توسط نیروهای یگان حفاظت شیلات متوقف و دستگیر شدند.
کد خبر: ۳۹۶۰۱۳
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۶ 16 March 2017

سرهنگ غفارسعیدی نسب ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: نیروهای یگان حفاظت شیلات استان گلستان در 2 عملیات، چند نفر از صیادان غیرمجاز را در دریای خزر شناسایی و دستگیر کردند.

وی افزود: نیروهای گروه ویژه این یگان، برای مقابله با صیادان غیرمجاز طی یک عملیات دریایی، یک فروند قایق موتوری 75 قوه اسب با 2 سرنشین، به همراه ادوات و آلات صیادی غیر مجاز از جمله یک دستگاه جی پی اس، 3 عدد گالن 60 لیتری، 1 عدد باتری، 3 رشته دام فلسدار،6 کیلوگرم ماهی استخوانی و  110 لیتر بنزین غیر مجاز را شناسایی کردند.

فرمانده یگان حفاظت شیلات استان گلستان تصریح کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دادسرای انقلاب شهرستان بندرترکمن هدایت شدند.

وی اظهار داشت: همچنین در یک عملیات دیگر که از سوی نیروهای یگان حفاظت شیلات استان انجام شد، 2 نفر صیاد غیرمجاز دیگر به همراه یک فروند شناور موتوری 5 قوه اسب، یک دستگاه جی پی اس، تعداد 10 رشته دام فلسدار، 6 کیلوگرم  ماهی استخوانی  و 4 شاخه لنگر در حوزه استحفاظی چالاشت، شناسایی و دستگیر و به دادسرای عمومی و انقلاب بخش نوکنده معرفی شدند.

فرمانده یگان حفاظت شیلات استان گلستان تصریح کرد: متهمان به همراه آلات و ادوات کشف شده پس از تشکیل پرونده قضایی برای رسیدگی، به دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان‌های بندرترکمن و بندرگز معرفی و اعزام شدند.

منبع:تسنیم

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار