شهردار منطقه يك قم مطرح کرد
شهردار منطقه يك قم از جمع‌آوري حدود ۱۴۰ كاميون نخاله از مبادي ورودي شهر به مناسبت نوروز خبر داد.
کد خبر: ۳۹۶۰۸۶
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۴:۵۸ 17 March 2017
به گزارش تابناک قم به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، مهدی اصفهانیان مقدم با اشاره به اقدامات شهرداری منطقه یک در زمینه استقبال نوروز ۹۶ اظهار کرد: آماده‌سازی تسهیلات رفاهی مورد نیاز زائران و شهروندان در سطح بوستان‌ها اعم از سرویس‌های بهداشتی، نمازخانه و... صورت گرفته است.

شهردار منطقه یک قم خاطرنشان کرد: کاشت ۹۰ هزار گلدان گل‌های فصلی، ۸ هزار جعبه نشاء در میادین و شوارع و بوستان‌ها و ۷ هزار نهال در حاشیه شوارع، بوستان‌ها و رنگ‌آمیزی جداول پارکی داخل بوستان‌ها انجام شده است.

اصفهانیان مقدم با بیان اینکه تمهیدات لازم برای آسایش شهروندان و زائران مهیا شده است، گفت: بهسازی آبخوری‌های بوستان‌های هاشمی و مهدی(عج) و معلم، سرویس‌های بهداشتی تمام بوستان‌های سطح منطقه و برطرف کردن خاموشی احتمالی تمام بوستان‌ها انجام شده است.

وی رنگ‌آمیزی تمام مبلمان پارکی بوستان‌ها، بهسازی و رنگ‌آمیزی آلاچیق‌های بوستان، نصب تابلوهای راهنمای شهروندان و زائران در بوستان‌ها، آماده‌سازی نمازخانه و وضوخانه بوستان‌های سطح منطقه و نصب جایگاه‌های شارژ تلفن همراه و تابلوهای قبله‌نما در بوستان‌های سطح منطقه را از دیگر اقدامات نوروزی ذکر کرد.

شهردار منطقه یک قم خاطرنشان کرد: فضای سبز کمربندی امام علی(ع) بهسازی و پاکسازی شده و نواقص زمین‌های بازی کودکان در بوستان‌های سطح منطقه برطرف شده است.

اصفهانیان‌مقدم تصریح کرد: رنگ‌آمیزی تمام آب‌نماهای سطح منطقه، استقرار ستاد نوروزی منطقه یک در میدان زائر طی سه شیفت کاری ، لکه‌گیری و آسفالت شوارع سطح منطقه، پاکسازی مبادی ورودی شهر از ضایعات و نخاله‌های ساختمانی در راستای بهبود سیما و منظر شهری و برطرف کردن آلاینده‌های زیست محیطی از دیگر اقدامات است.

وی با بیان اینکه شهرداری منطقه یک برای نوروز اقدامات کلیدی در دستور کار دارد، گفت: جمع‌آوری حدود ۱۴۰ کامیون نخاله از مبادی ورودی شهر، رنگ‌آمیزی جداول به متراژ حدود ۲۰۰ کیلومتر، رنگ‌آمیزی مبلمان شهری، تابلوهای شناسایی، اصلاح روشنایی میادین و ریسه‌کشی میادین صورت گرفته است.

شهردار منطقه یک قم عنوان کرد: برنامه‌ریزی برای نصب المان‌های نوروزی و برپایی سفره هفت سین در بوستان‌های سطح منطقه انجام شده است.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار