آئین معارفه معاون فرماندار و بخشدار مرکزی شهرستان شوط با حضور مدیركل سیاسی و انتخابات استانداری برگزار شد.
کد خبر: ۳۹۷۶
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۰:۰۷ 10 February 2015

به گزارش تابناک ارومیه،مدیر کل سیاسی و انتخابات استانداری در مراسم معارفه معاون فرماندار شهرستان شوط و بخشدار بخش مرکزی این شهرستان گفت: دولت تدبیر و امید کار خود را با شعار امید و آرامش در سطح کشور شروع نمود و امروز می توانیم بزرگترین دستاورد دولت را در سطح کشور ، آرامش بخشی در جامعه و امید آفرینی در دل مردم بدانیم.

مصطفوی که در سالن اجتماعات فرمانداری شوط سخن می راند ،افزود: قطعا تمام این تلاشها و تحولات در راستای ارتقاء در ارائه خدمات هرچه بهتر دولت به مردم است که می تواند خروجی اثرگذاری را به همراه داشته باشد؛ وظیفه مسئولان در نظام جمهوری اسلامی، بکارگیری تمام توان برای خدمت به ملت است.

وی با اشاره به دستاوردهای خوبی که در طول یکسال گذشته در شهرستان شوط بوجود آمده است نیز گفت: همه به وظایف خودشان واقف شدند و تمرکز روی مسئولیت های خودشان داشتند.

در ادامه این مراسم فرماندار شوط هم در سخنانی ضمن تبریک دهه مبارک فجر و سی و ششمین سالگرد شکوهمند ایران اسلامی و تقدیر و تشکر از بخشدارسابق بخش مرکزی و معاون فرماندار و آرزوی توفیق و سلامتی برای بخشدار و معاون جدید فرماندار گفت: هدف از برگزاری مراسم معارفه، تقدیر از مدیران گذشته و سپردن مسئولیت خدمتگزاری به مدیران تازه نفس و جدید است.

جبارزاده با بیان این‌که مدیران و مسئولان باید از تمامی ظرفیت‌های موجود در مجموعه خود برای خدمت به مردم استفاده کنند، تصریح کرد: اعتدال در توزیع امکانات و خدمات در بین مردم یک اصل است که باید مورد توجه مدیران باشد

حجت الاسلام هاشمی امام جمعه شهرستان شوط هم در این جلسه، خدمت به مردم را نوعی عبادت دانست و افزود: مسئولین باید قدر این فرصت بدست آمده را بدانند و تمام تلاش خود را در جهت پیشبرد اهداف عالی نظام و خدمتگزاری به مردم بكار گیرند.

در پایان این جلسه،حسن عبدالهی و  اصغر فراهانی به ترتیب بعنوان معاون جدید فرماندار شوط و بخشدار مركزی شهرستان شوط معرفی شدند.

همچنین دراین جلسه از محمدنژاد رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان شوط به جهت كسب عنوان مدیر نمونه شهرستان تجلیل بعمل آمد.

امید است که مدیر کل سیاسی و انتخابات استانداری آذربایجان غربی ،موضوع اهانت فرماندار تکاب را فراموش نکرده باشند .چرا که اقای مهدی قربانی فرماندار تکاب با این سخنان خود هم ارامش را بر هم زدند و هم اینکه نشان دادند بغیر از مسئولیتهای خود به موضوعات دیگری هم رسیدگی میکنند. ایشان با سخنان خود جامعه نسبتا آرام را پرتلاطم کردند. هرچند که هنوز مردم از سوی مسئولین استانی واکنشی در خور سخنان ایشان ندیده اند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار