فرماندار ارومیه:
فرماندار ارومیه از داوطلبان ثبت نام کننده در پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر و روستای در شهرستان ارومیه خواست تا به قوانین انتخابات پایبند بوده و از تخریب شخصیت‌های حقیقی و حقوقی و دیگر نامزدها حذر کنند.
کد خبر: ۳۹۷۷۰۷
تاریخ انتشار: ۰۲ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۰ 22 March 2017
به گزارش تابناک آذربایجان غربی:

 عباس حسن خانی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: داوطلبان ثبت‌نام کننده در پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر و روستای ارومیه از تخریب شخصیت‌های حقیقی و حقوقی و دیگر نامزدها حذر کرده و به قوانین انتخابات پایبند باشند.

فرماندار ارومیه بیان کرد: تبلیغات باید بر اساس قانون باشد، و کسی حق ندارد بر علیه دیگران کارهای تخریبی انجام دهد و از سایر نامزدها نام ببرد و از تریبون ستاد انتخابات که برای اطلاع‌رسانی به مردم راه اندازی شده سوء استفاده کند.

وی تصریح کرد: در این دوره از انتخابات شوراهای شهر و روستا در شهرستان ارومیه فضای کنفرانس خبری در مجموعه فرمانداری برای همه کاندیدا فراهم شده و همه به یک میزان حق استفاده از آن را دارند و در این میان فرمانداری هیچ تعلق خاطری به هیچ فرد، گروه و جریان سیاسی ندارد و فقط در پی اجرای صحیح قانون انتخابات است.

فرماندار ارومیه افزود: خط و مشی دولت مشخص است اما این سبب این نیست که در قانون و مقررات دخالت شود.

حسن خانی تصریح کرد: انتقادها باید سازنده باشد و در انتقادات از اشخاص نباید نامبرده شود و فرمانداری ارومیه نمی‌خواهد انتخابات جنبه سلبی داشته باشد.

فرماندار ارومیه با بیان اینکه در راستای اصول کلی انتخابات حرکت کنیم بیان کرد: به‌محض ثبت‌نام کاندیدای انتخابات شورای شهر نصب هرگونه بنر که رنگ و بوی تبلیغاتی داشته باشد تبلیغات برخورد قانونی می‌شود.

وی گفت: نقاط ضعف انتخابات باید به نقاط قوت تبدیل شود و به هیچ‌وجه از امکانات دولتی به نفع یا علیه اشخاص و گروه خاصی استفاده نشود.

تسنیم

منبع/باریش نیوز
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار