دبیر هیأت عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی استان کرمانشاه با بیان اینکه داوطلبان ثبت‌نام خود را به ساعات پایانی موکول نکنند، گفت: داوطلبان انتخابات شوراها فقط امروز برای ثبت‌نام و حضور در این عرصه رقابت مهلت دارند.
کد خبر: ۳۹۸۵۲۸
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۴ 25 March 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از فارس،داریوش رستم‌آبادی با بیان اینکه فرصت یک هفته‌ای برای اعلام نامزدی در این انتخابات امروز به اتمام می‌رسد، اظهار داشت: ششمین 
روز ثبت‌نام کاندیداهای انتخابات شوراهای شهر و روستا در دوره پنجم از 8 صبح تا 16 بعدازظهر امروز در فرمانداری‌های و بخش‌داری‌های استان انجام می‌شود.

دبیر هیأت عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی استان کرمانشاه گفت: داوطلبان شوراهای اسلامی شهر در اجرای مصوبه ستاد انتخابات کشور و به‌منظور تسهیل فرآیند ثبت‌نام‌، از روز سه‌شنبه 24 اسفندماه سال 95 با مراجعه به دفاتر پیشخوان دولت نسبت به پیش‌ثبت نام پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا اقدام کرده‌اند.

وی با بیان اینکه داوطلبان در مرحله نخست ثبت‌نام نیازی به ارایه اصل گواهی عدم سوءپیشینه ندارند، ادامه داد: چنانچه در سطح روستاها نامزدها هنوز موفق به دریافت این گواهی از نیروی انتظامی نشده‌اند، می‌توانند مستقیما به بخشداری‌ها مراجعه کنند و فرم خود‌اظهاری را در این راستا تکمیل کنند تا در مراحل بعدی پرونده آن‌ها تکمیل شود.

رستم‌آبادی تصریح کرد: روستاهای دارای 100 نفر جمعیت و یا 20 خانوار ساکن اگر می‌خواهند در این دوره از انتخابات دارای شورای اسلامی شوند، حتما در این فرصت باقی‌مانده به ستاد انتخابات بخش‌داری‌ها مراجعه کنند و نسبت به ثبت‌نام برای انتخابات پنجمین دوره شورای اسلامی روستاها اقدام کنند.

این مسؤول با بیان اینکه تا پایان وقت اداری روز گذشته ستاد انتخابات، سه هزار و 757 کاندیدا ثبت‌نام خود را برای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان کرمانشاه نهایی 

کرده‌اند، افزود: داوطلبان ثبت‌نام خود را به ساعات پایانی موکول نکنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار