جانشین فرماندهی انتظامی استان قم از دستگیری سارق حرفه ای کش رو زن با 11 فقره سرقت در استان خبر داد.
کد خبر: ۴۰۰۲۳۲
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۳:۲۲ 30 March 2017
به گزارش تابناک قم به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ حمید رضا اسدی اظهار داشت: درپی وقوع چندین فقره سرقت گوشی تلفن همراه از مغازه های سطح استان که با سوء استفاده از شلوغی محل در ایام تعطیلات نوروزی صورت می گرفت، موجب شد تا موضوع با حساسیت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان قم قرار گیرد.

وی افزود: با بررسی تصاویر دوربین های مداربسته و استخراج تصاویر سارق مشخص شد که تمامی سرقت های اخیر توسط یک نفر ناشناس انجام شده و به علت استفاده نکردن از گوشی های مسروقه و سیم کارت موجود در آن، اقدام های گسترده پلیسی نیز در این زمینه آغاز شد.

اسدی ادامه داد: در نهایت یکی از مالباختگان، سارق را که در ابتدا با ارائه کارت ملی جعلی خود را معرفی کرده را به طور اتفاقی در حین تردد شناسایی و طی تماس تلفنی با پلیس 110 ماموران سارق موصوف را دستگیر کردند و وی را جهت انجام تحقیقات تخصصی تر تحویل کارآگاهان پلیس آگاهی استان دادند. 

جانشین فرماندهی انتظامی استان اضافه کرد: در تحقیقات پلیسی صورت گرفته مشخص شد متهم از سارقان حرفه ای بوده که پس از ارائه دلایل و مدارک و چند مرحله بازجویی موجب شد تا نامبرده در نهایت به 11 فقره سرقت به شیوه کش رو زن اعتراف کند.

اسدی بیان داشت: در بررسی های به عمل آمده مشخص شد سارق در ابتدا سیم کارت و کارت حافظه گوشی مسروقه را خارج می کرد و آن را پس از چند ماه به فروش می رسانده است که در ادامه ماموران، خریدار تمامی گوشی های مسروقه که از خریداران سابقه دار نیز بوده را شناسایی و دستگیر کردند. 

وی در پایان خاطرنشان کرد: ماموران در بازررسی از منزل سارق، تعداد هشت دستگاه از گوشی های مسروقه را کشف و تخویل مالباختگان دادند. 
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار