رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان همدان بیان کرد: در ۱۵ روز نخست اجرای طرح سلامت نوروزی تیم‌های اورژانس استان همدان دو هزار و ۵۸۵ مأموریت انجام دادند که از این تعداد یک هزار و ۲۳۸ مورد مأموریت شهری و ۴۲۶ مورد مأموریت جاده‌ای بوده است.
کد خبر: ۴۰۱۳۹۰
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۰ 03 April 2017
رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان همدان گفت: تیم‌های اورژانس استان در راستای اجرای طرح سلامت نوروزی با انجام دو ‌هزار و ۵۸۵ مأموریت به مصدومان و آسیب‌دیدگان امدادرسانی کردند.

به گزارش تسنیم؛ حبیب معصومی  اظهار داشت: تیم‌های اورژانس استان همدان متشکل از 350 نفر نیروی انسانی اعم از امدادگر، پزشک و پرستار برای خدمت‎رسانی به مسافران در 51 پایگاه شهری و جاده‌ای و یک پایگاه هوایی برای امدادرسانی به مسافران نوروزی مستقر شدند.

وی افزود: 100 آمبولانس، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و یک آمبولانس اتاق عمل در استان همدان برای اجرای طرح سلامت نوروزی 96 به کار گرفته شده است.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان همدان بیان کرد: در 15 روز نخست اجرای طرح سلامت نوروزی تیم‌های اورژانس استان همدان دو ‌هزار و 585 مأموریت انجام دادند که از این تعداد یک هزار و 238 مورد مأموریت شهری و 426 مورد مأموریت جاده‌ای بوده است.

وی گفت: 10 ایستگاه سلامت در استان همدان برپا شده است که در این مدت 921 مورد مسافران به این ایستگاه‌ها مراجعه خدمات درمانی اورژانسی به صورت حضوری دریافت کردند.

معصومی با بیان اینکه خدمات اورژانس به مصدومان و بیماران تا پایان اجرای طرح نوروزی به صورت شبانه‌روزی ارائه می‌شود، عنوان کرد: اورژانس 115 استان همدان برای ارائه خدمات در تعطیلات پایانی نوروز و روز طبیعت در آمادگی کامل قرار دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار