نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه تاکید کرد: نامزدهایی که از روی هوا و هوس وارد صخنه انتخابات شده اند در آخرت نزد خداوند پاسخگو خواهند بود
کد خبر: ۴۰۳۹۵۸
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۷ 08 April 2017
به گزارش تابناك آذربايجان غربي:حجت الاسلام سیدمهدی قریشی ظهر امروز  در خطبه های این هفته نماز جمعه ارومیه با اشاره به انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا گفت: نامزدهایی که از روی هوا و هوس وارد صحنه  انتخابات شده اند، در آخرت نزد خداوند متعال پاسخگو خواهند بود.

وی ادامه داد: عده‌ای برای تخریب دیگر نامزدهای انتخاباتی دست به هر کار ناشایسته‌ای همانند ساخت کلیپ‌ها و تصاویر می‌زنند تا دیگر افراد را هیچ و پوچ نشان دهند که در این میان بر مردم وظیفه است تا با بصیرت خود پیش بروند و افراد شایسته را از افراد ناشایسته شناسایی کنند.

امام جمعه ارومیه اظهار داشت: به شخصی رأی دهیم که از اشرافی گری بپرهیزد چرا که چنین فردی می‌تواند درد مردم و مشکلات مستضعفان را لمس کند و در ادراکات خود جای دهد، فردی به غیر از این ویژگی نمی‌تواند در رأس امور قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه چشم تمام دنیا به این انتخابات دوخته شده است افزود: مردم باید دشمن شناسی و بصیرت خود را تقویت کنند و فریب دشمنان و در راس آنها آمریکای جنایتکار را نخورند زیرا دشمنان از هر فرصتی برای ضربه زدن به کشور و مسلمانان استفاده می کنند.

امام جمعه ارومیه ضمن تبریک فرا رسیدن میلاد حضرت علی (ع) افزود: ۱۳ رجب، روزی است که مولایمان در حریم امن الهی چشم به جهان گشود و این تولد مبارک برای پیروان آن حضرت موجب مباهات است و بر همگان وظیفه است تا در این روز نهایت قدردانی را از پدران خود به جای آورند و بوسیدن دست آنان یکی از اعمال برتر در دین اسلام است.

منبع/باريش نيوز 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار