رئیس مجمع میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اصفهان با اشاره به عدم شناخت صحیح کشورهای دیگر از ایران گفت: این موضوع باید مورد آسیب‌شناسی جدی قرار گیرد
کد خبر: ۴۰۳۹۶
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۶ 28 May 2015

به گزارش تابناک اصفهان به نقل از فارس، علی لوافان شامگاه گذشته در دیدار با 26 تن از رایزنان اقتصادی و دیپلماسی عمومی وزارت امور خارجه ایران در کشورهای خارجی با بیان اینکه توسعه گردشگری در دو بعد داخل و خارج برای ما اهمیت دارد، افزود: در بخش گردشگران خارجی سفارتخانه‌های ایران نقش مهمی در افزایش شناخت آن کشور از ایران ایجاد می‌کنند.

وی با بیان اینکه یکی از ضعف‌های ما در بخش گردشگری عدم شناخت صحیح گردشگران از شرایط موجود و جاذبه‌های آن است، اظهار کرد: این موضوع نیازمند آسیب‌شناسی جدی است و نمی‌توان درباره آن قضاوت کرد.

رئیس مجمع گردشگری استان اصفهان خواستار ایجاد ساختار و کمیته‌ای برای آسیب‌شناسی این معضل متشکل از بخش دولتی و خصوصی در این زمینه شد.

وی با ابراز تاسف از عدم شناخت کافی از آثار تاریخی با ارزش ایران در برخی نقاط گفت: شناسایی نقاط ضعف و حرکت هدفمند می‌تواند ما را در عبور از این مشکل یاری دهد.

به گزارش فارس، در این جلسه پیشنهاداتی پیرامون برگزاری هفته اصفهان در کشورهای مختلف مورد بررسی قرار گرفت.

در این جلسه همچنین بر بررسی سیستماتیک و علمی صنعت گردشگری، رقابت‌پذیری تورهای گردشگری، ارتباط با تورگردانان بزرگ دنیا و راهکارهای همکاری دوطرف تاکید شد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار