فرماندار اشنویه با تاکید بر تسریع مرمت جاده های مواصلاتی اشنویه و با بیان اینکه ترمیم بخشی از جاده این شهرستان با هشت تن آسفالت انجام شده است، گفت: مرحله بعدی بازسازی، ترمیم و بهسازی جاده اشنویه- ارومیه نیز از اواخر فروردین امسال آغاز می شود
کد خبر: ۴۰۵۰۲۶
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۴ 09 April 2017
به گزارش تابناک آذربایجان غربی:فرماندار اشنویه با تاکید بر تسریع مرمت جاده های مواصلاتی اشنویه و با بیان اینکه ترمیم بخشی از جاده این شهرستان با هشت تن آسفالت انجام شده است، گفت: مرحله بعدی بازسازی، ترمیم و بهسازی جاده اشنویه- ارومیه نیز از اواخر فروردین امسال آغاز می شود

اسعد خضری اظهار کرد: تجهیز کارگاه برای انجام طرح ترمیم و بازسازی جاده اشنویه- ارومیه از 25 فروردین و عملیات اجرایی آن از اول اردیبهشت آغاز می شود
وی اظهار کرد: این جاده از شهرک صنعتی اشنویه تا بالای گردنه 'گردکاشان' به طول 5.5 کیلومتر آسفالت می شود.
مسئول راهداری و حمل ونقل جاده ای اشنویه نیز روز یکشنبه در گفتگو با ایرنا گفت: ترمیم و بازسازی بخش هایی از جاده اشنویه- ارومیه که نیاز به ترمیم داشت انجام شد و برای بهسازی و ترمیم ادامه جاده، تقاضای آسفالت مورد نیاز داده شده است .
محسن خادمی اظهار کرد: در بررسی های به عمل آمده این جاده بیش از سه دهه قدمت دارد و با وجود رشد چشمگیر ترافیک و اصلی بودن این محور مواصلاتی، قسمت هایی از جاده تخریب شده و نیازمند بهسازی است.
وی افزود: برای بازسازی و بهسازی 27 کیلومتر حوزه استحفاظی اشنویه با پی گیری نماینده و فرماندار اشنویه 10 کیلومتر لکه گیری و همزمان روکش شده است و بقیه ترمیم و بازسازی امسال انجام می شود.
خادمی همچنین اظهار کرد: جاده های حوزه اشنویه در رتبه فرعی درجه یک قرار داشت که این جاده ابتدا به راه اصلی تغییر یافت و سپس در دستور کار بازسازی قرار گرفت .
وی ادامه داد: جاده اشنویه از راه فرعی درجه یک با عرض 5.8 به جاده آسفالته درجه یک با عرض 11.4 متر تبدیل شده و توسط پیمانکار درحال اجرا است.
جاده اشنویه- ارومیه ۷۳ کیلومتر هست که ۲۷ کیلومتر آن حوزه استحفاظی اشنویه است.
جاده 27 کیلومتری اشنویه- ارومیه از جاده های مهم و پرتردد استان است و مسیر ارتباطی برخی از شهرستان های استان با ارومیه و روستاها می باشد.
در سال گذشته حدود 50 میلیارد ریال اسناد خزانه با همکاری نماینده شهرستان و اداره کل راه و شهرسازی به پیمانکار جاده تحویل داده شده‌ است. ساخت جاده فوق از آرزوهای 50 ساله مردم اشنویه بوده که در دولت تدبیر و امید آغاز شده و در حال انجام است.
شهرستان اشنویه با بیش از 70 هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی واقع است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار