فرمانده انتظامی شهرستان ایلام از جمع آوری و پلمپ 2واحد قلیانی خبر داد.
کد خبر: ۴۰۵۳۹۶
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۸ 10 April 2017
به گزارش تابناک ایلام ؛ سرهنگ "حمید فتاحی"  گفت:با توجه به اعلام نارضایتی شهروندان و نیز اخبار دریافتی مبنی بر انجام اعمال خلاف از جمله خرید فروش مواد مخدر2  واحد قلیانی غیر قانونی در شهر ایلام،مراتب در دستور کارکلانتری 15 قرار گرفت.

وی افزود:مأموران کلانتری15 و یگان امداد با هماهنگی مرجع قضایی طی یک عملیات پلیسی نسبت به جمع آوری این 2 واحد قلیانی که سلامت جامعه را هدف قرار داده بودند اقدام کردند.

وی اظهار داشت:دراین مأموریت تعداد 2 واحدقلیانی پلمپ و تعدادی قلیان و دیگر موارد خلاف توقیف و به همراه متصدیان مربوطه تحویل مرجع قضایی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ایلام تأکیدکرد: راه اندازی و فعالیت این گونه واحدهای قلیانی ، به پاتوق افراد هنجارشکن ومتخلف اجتماعی تبدیل شده و از طرفی بسیار غیربهداشتی بوده وخطر انتشار انواع آلودگیها و بیماریهای خطرناک در آنها متصور است.

سرهنگ فتاحی در پایان با تشکر از اعتماد وهمکاری خوب مردم گفت:پلیس همواره خادم ملت بوده و با مخلان و تهدیدکنندگان امنیت،نظم و آرامش مردم با اقتدار برخورد خواهدکرد، لذا شهروندان گرامی می توانند با مشاهده هرگونه جرم موضوع را از طریق تلفن110 ویا مراجعه حضوری به پلیس اطلاع دهند. /م



اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار