فرماندار نقده :
فرماندار نقده گفت: ۴۰ واحد تولیدی نقده مشکل‌دار شده است و دلیل اصلی نیمه فعال و غیرفعال ماندن واحدهای تولیدی و صنعتی شهرستان نقده نبود سرمایه‌گذار و درآمد کافی تولیدکنندگان است.
کد خبر: ۴۰۵۴۹۰
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۵ 10 April 2017
به گزارش تابناک اذربایجان غربی:

مرتضی فرامرزی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در ارومیه اظهار کرد: برای اجرای روند ساخت و ساز، سرمایه در گردش و خرید مواد اولیه واحدهای تولیدی با پیشرفت فیزیکی 60 درصد در این شهر، سامانه‌ای به نام بهین یاب طراحی شده که واحدها با ثبت‌نام در آن می‌توانند به تسهیلات اولیه دست یابند.

وی با بیان این‌که تعداد شش واحد صنعتی فعال نقده، با ثبت‌نام در این سامانه و تکمیل فرم‌های مخصوص موفق به جذب تسهیلات از بانک‌های عامل شهرستان و استان در سال 95 شده‌اند گفت: باتوجه به آمار ثبت‌نام در سامانه، 30 تا 40 واحد تولیدی، مشکل‌دار هستند که برای ایجاد نتیجه مطلوب، این واحدها به بانک‌های عامل معرفی و تاکنون شش واحد تولیدی موفق به اخذ تسهیلات ابلاغی شده‌اند.

فرامرزی با اشاره به دلیل نیمه فعال و غیر فعال ماندن واحدهای تولیدی و صنعتی افزود: تحریم‌های آمریکا و برخی کشورهای اروپایی سبب رکود در بازار عرضه و فروش، خرید مواد اولیه و دیگر کمبودها شده است.

فرماندار نقده تصریح کرد: نبود سرمایه‌گذار و درآمد کافی از دیگر دلایل نیمه فعال باقی ماندن واحدهای تولیدی و صنعتی به ویژه صنعت کشاورزی و نبود اشتغال پایدار و دائمی برای جوانان شهرستان نقده است.

منبع/تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار