مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان از برگزاری جشنواره دو سالانه کارآفرینان شاهد و ایثار در لرستان خبر داد .
کد خبر: ۴۰۵۸۶۸
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۵ 11 April 2017
مراد روشنی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان در کارگروه اشتغال اداره‌کل بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: واقعیت این است که ما به تناسب مسائل و مشکلاتی که داریم باید برنامه‌ریزی دقیق و منسجمی برای پیگیری بحث آمار دقیق بیکاران استان انجام دهیم که بدون برنامه‌ریزی هیچ کاری قابل اجرا نیست .


وی افزود: برای تهیه آمار باید مشخص گردد که از هر خانواده شاهد و ایثارگر چند نفر جذب کار شده‌اند و چه تعداد از خانواده‌ها تاکنون هیچ‌گونه جذبی نداشته‌اند .


روشنی ادامه داد: منابع محدودی که بنیاد در اختیار دارد پاسخگوی نیاز خانواده‌های شاهد و ایثارگر نیست و باید با جدیت بیشتر و استفاده از منابع موجود بحث اشتغال که یکی‌از دغدغه‌های اصلی بنیاد شهید است را به سرانجام برسانیم و در این مسیر از هرگونه غلو و وعده بی‌جا پرهیز شود و خیلی شفاف و صادقانه و براساس قوانین و هرآنچه که در اختیار داریم جوابگو باشیم .


مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان با اشاره به نام‌گذاری امسال به «اقتصاد مقاومتی؛ تولید و اشتغال»، گفت: انتظار می‌رود که در سال‌جاری جشنواره دوسالانه کارآفرینان شاهد و ایثارگر را در استان برگزار کنیم و تلاش کنیم در سال تولید و اشتغال در عمل به این دستور دستگاه برتر باشیم .


در ادامه جلسه، معاون تعاون بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان با تبریک ولادت حضرت علی(ع) و روز پدر، گفت: در سال ۹۵ با هماهنگی و تعاملی که با دستگاه‌ها وجود داشت نسبت به رفع مشکلات خانواده‌ها تلاش خوبی صورت پذیرفت و امید می‌رود که در سال ۹۶ تلاش مضاعفی در این راستا صورت پذیرد .


سیدحسین نازاریان، کمبود نیروی انسانی را یکی از موانع اصلی معاونت تعاون بنیاد شهید استان عنوان کرد و خواستار برطرف کردن این مشکل شد.



منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار