امام جمعه گرمسار خبرداد:
امام جمعه گرمسار گفت: خوش بختانه با توجه به تدابیر انجام شده در مساجد سراسر شهرستان حضور معتکفین در سال جاری نسبت به سال گذشته یک رشد 20 درصدی را داشته اند
کد خبر: ۴۰۶۱۲۴
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۹ 12 April 2017

به گزارش تابناک سمنان به نقل از گرمسار آنلاین، حجت الاسلام سید علی مهدی نژاد؛ امام جمعه گرمسار گفت: شهرستان گرمسار نیز همانند دیگر نقاط کشور امروز همزمان با آغاز ایام البیض مراسم اعتکاف را آغاز کرده است و در سال جاری نیز یک رشد حدود 20درصدی در زمینه شرکت در این فریضه مذهبی و مهم یعنی اعتکاف داشته ایم.

امام جمعه گرمسار از حضور حدود 850 نفری در مراسم اعتکاف در سطح شهرستان گرمسار خبردادو افزود: از این تعدادبیش از 240 نفر از را آقایان تشکیل داده اند و ما بقی را خانم های گرمساری تشکیل داده اند .

مهدی نژاد از افزایش حضور 40 درصدی آقایان در مراسم اعتکاف در سال جاری اشاره کردو گفت: رد سال جاری به لحاظ اهمیت به قشر نوجوان و دانش آموز یک مسجد را برای حضور اختصاصی دانش آموزان و کارشناسان خاص مذهبی و فرهنگی و مذهبی قرار داده ایم که کار نوع و جدیدی است .

امام جمعه گرمسار از حضور 6 مسجد و حسینیه در شهرستان در مراسم معنوی اعتکاف خبردادو اظهارداشت: در سال جاری از این تعداد 4 مسجد برای حضور خانم ها مدنظر قرار داده شده است و 2 مسجد نیز برای حضور اختصاصی آقایان ترتیب داده شده است .

وی در ادامه افزود: در سال جاری نیز حضور پر شور نوجوانان و جوانان از شاخصه های مهم اعتکاف در سال جاری است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار