رئیس دانشگاه لرستان گفت: این دانشگاه 31 فروردین‌ماه به مدت دو روز، میزبان دومین کنفرانس بین‌المللی فرصت‌های سرمایه‌گذاری در استان است.
کد خبر: ۴۰۸۰۴۹
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۷:۰۹ 16 April 2017

دکتر خسرو عزیزی  رئیس دانشگاه لرستان؛ هدف از برگزاری کنفرانس بین‎المللی فرصت‎های سرمایه‎گذاری در استان را، معرفی پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های لرستان عنوان کرد و افزود:این کنفرانس با همکاری استانداری لرستان، دانشگاه لرستان و سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی برگزار می‌شود.


وی اضافه کرد: سایر ادارات استان نیز در برگزاری کنفرانس، مشارکت و همکاری دارند.


رئیس دانشگاه لرستان ادامه داد: محورهای کنفرانس شامل صنایع بزرگ، صنایع کوچک، معدن و صنایع‌ معدنی،


صنایع کشاورزی،گیاهان دارویی،بهره‌برداری پایدار و اصولی از مراتع، صنایع تبدیلی دارویی، صنایع تولید انرژی تجدیدپذیر، صنعت گردشگری، نفت و گاز، منابع آب و صنعت فناوری اطلاعات است. 


وی با بیان اینکه لرستان یک میلیون و 760 هزار نفر جمعیت دارد، افزود: لرستان از جمله استان‌های زاگرس‌نشین است که دارای آثار تاریخی متعددی بوده و به عنوان سرزمین پل‌های تاریخی نیز مطرح است.


عزیزی با تاکید براینکه لرستان، پتانسیل‌های فراوان کشاورزی، دام‌پروری، صنایع تبدیلی، گردشگری، منابع آب و فناوری اطلاعات دارد، یادآورشد: در این استان، نیروی انسانی جوان جویای کار و تحصیل‌کرده، فراوان است.


رئیس دانشگاه لرستان تاکید کرد: این دانشگاه 31 فروردین‌ماه به مدت دو روز، میزبان دومین کنفرانس بین‌المللی فرصت‌های سرمایه‌گذاری در استان است.


وی در ادامه گفت:سیاست اقتصادی دولت تدبیر و امید، تقویت سرمایه‌گذاری داخلی و خارجی و حمایت از بخش خصوصی توانمند است .

دانشگاه میزبان دومین کنفرانس بین‌المللی فرصت‌های سرمایه‌گذاری است


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار