معاون دانشگاه لرستان از ارسال ۷۰ مقاله به کنفرانس بین المللی فرصت های سرمایه گذاری در این استان خبر داد.
کد خبر: ۴۰۹۵۰۹
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۵ 18 April 2017
محمد جعفری معاون دانشگاه لرستان در جمع خبرنگاران با اشاره به بخش علمی کنفرانس بین المللی فرصت های سرمایه گذاری در لرستان اظهار داشت: در بخش علمی کنفرانس بیش از ۷۰ مقاله با موضوعات ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری استان لرستان ارسال شده است که از طرف اعضای هئیت‌ علمی دانشگاه‌های سراسر کشور و دانشجویان تحصیلات تکمیلی تهیه شده است.


وی تصریح کرد: مقالات علمی در قالب پنل‌های مختلف ارائه خواهد شد.


معاون دانشگاه لرستان بیان کرد: دو کارگاه آموزشی تحت عنوان مدیریت ریسک و برنامه‌ریزی استراتژیک نیز برای شرکت‌کنندگان برگزار می‌شود که از برنامه‌های کنفرانس است.


جعفری گفت: از مجموع سرمایه‌گذاران که به کنفرانس خواهند آمد تعداد ۱۵ سرمایه‌گذار خارجی از کشورهای ایتالیا، چین و هندوستان در کنفرانس حضور دارند.


وی با اشاره به عمده برنامه‌های دو روزکنفرانس گفت: در روز اول وزیر امور اقتصاد و دارایی و استاندار لرستان سخنرانی خواهند کرد و پنل‌های علمی به سرمایه‌گذاران ارائه خواهد شد.


معاون دانشگاه لرستان اظهار داشت: همچنین جلسات مختلف تخصصی مقامات استان با سرمایه‌گذاران و سفرای کشورهای خارجی برگزار می‌شود.


جعفری گفت: در روز دوم نیز شرکت‌کنندگان از جاذبه‌های گردشگری استان لرستان بازدید خواهند کرد.


وی تصریح کرد: در اولین کنفرانس عمده سرمایه‌گذاران دعوت شده از سرمایه‌گذاران لرستانی مقیم خارج از استان بودند اما در این کنفرانس بسیاری از سرمایه‌گذاران غیرلرستانی هم شرکت خواهند کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار