مهندس نوین رئیس ستاد استانی قالیباف در نشست خبری :
مهندس نوین در نشست خبری با اصحاب رسان با اشاره به اینکه 29 اردیبهشت موعد انتخابات است اظهار داشت ،همه تلاش برای حضور حداکثری و پرشور مردم است.
کد خبر: ۴۲۰۷۹۷
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۳ 08 May 2017
به گزارش تابناک تبریز، مهندس نوین در نشست خبری با اصحاب رسان با اشاره به اینکه 29 اردیبهشت موعد انتخابات است اظهار داشت ،همه تلاش برای حضور حداکثری و پرشور مردم است.
 
وی اضافه کرد ،مناظره سوم نشان خواهد داد که چه کسانی باید کناره گیری کنند. 
وی 80درصد انتخاب مردم را براساس مناظره دانست و افزود ، مردم ایران با حضور در انتخابات مردم سالاری دینی را متبلور می کند.

رئیس ستاد انتخاباتی قالیباف در آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه ستادهای قالیباف دیر شروع شدند و روزهای مفیدی که ستاد در استان فعال بود 10 روز است، ادامه داد: چون تا 26 فروردین ثبت نام آقای قالیباف قطعی نبود، به همین دلیل دیر شروع کردیم و امروز در فضای عمومی شهری حضور کمتری داریم ولی حضور دو دوره قبل انتخابات ریاست جمهوری و چهره جهادی قالیباف، تبلیغات کم را جبران می‌کند.

وی ابراز داشت،تمامی ستاد ها تا روز شروع تبلیغات شوراها پر شور شود و تا امروز یک ستاد اصلی و 3 ستاد فرعی در شهرستان تبریز دایر است.
وی افزود،بنا بر این است که فضای کار تبلیغاتی از پایین به بالا باشد و شهرهای کوچک فعالیت بیشتری دارند.


همکاری با رئیسی

وی با بیان اینکه جمنا تشکل مبارکی است که مجموعه‌های ارزشی دور هم جمع شوند ابراز داشت: با ستاد حجت‌الاسلام رئیسی تعامل داریم و هدف مشترک است ولی هرکس تلاش می‌کند کاندیدای خود را بیشتر معرفی کند تا رأی بیشتری جمع کند.


وی با بیان اینکه تا امروز دو ستاد مرکزی ما 5 میلیون برای اجاره داده‌ایم و بقیه ستادها رایگان است، افزود: پوستر و بنر از مرکز برای ما ارسال می‌شود که 42 هزار پوستر و 350 بنر در استان توزیع شده است و اعتقادی به هزینه سنگین تبلیغاتی مانند برخی کاندیداها و وامدار شدن به عده‌ای نداریم. از نظر ریالی برای ستادهای کوچک غیر شهرستانی 500 هزار تومان هزینه کردیم و شهرهای بزرگ به صورت مردمی تجهیز شده‌اند و هزینه‌ای برای ستاد استان ندارند.


وی ابراز داشت: بیش 20میلیارد دلار قاچاق می شود و اگر جلوی آن گرفته شود 2 میلیون شغل ایجاد می شود.
نوین تاکید کرد ، بحث اداره استان ها به شکل ایالتی در شمالغرب کشور با محوریت تبریز می تواند نتیجه بخش باشد.

اصلی ترین انتقاد قالیباف
 اصلی‌ترین انتقاد قالیباف به دولت را نوع نگاه این دولت دانست که می‌گوید «نداریم، نمی‌شود و نمی‌توانیم» ادامه داد: کشور ما یک درصد جمعیت کل دنیا را دارد و 5 درصد منابع دنیا در ایران است اما اینکه استفاده نمی‌کنیم، ناکارآمدی مدیریت است و این تنها مربوط به این دولت نیست بلکه این تفکر بر دولت حاکم شده است.

نوین تفکر جهادی و انقلابی را راه حل برون رفت از مشکلات عنوان کرد و گفت: نگاه قالیباف این است که چرا نداریم؟ چرا نمی‌شود؟ چرا نمی‌توانیم؟ با اصلاح ساختار مدیریتی و نگاه به درون می‌توانیم مشکلات کشور را حل می‌کنیم.




در خصوص پرداخت کارانه 250هزار تومانی برای بیکاران اظهار داشت : قالیباف ادعا دارد که می تواند آن را اجرا کند .
نوین اذعان کرد،حرکت های انجام شده است امیدوار کننده است و تابه امروز  برنامه ها و اهداف قالیباف مورد اقبال است.

رئیس ستاد انتخاباتی قالیباف در استان در خصوص معرفی اموال اذعان داشت ،
قالیباف و خانواده او هیچ کار تجاری بعد از انقلاب انجام نداده اند ودرخصوص معرفی اموال خودم؛،
اولین حکمی که شهرداری برای بنده زده شده 720هزار تومان بوده است؛سرمایه ی فعلی بنده نیز 3 واحد آپارتمان در تهران است.

وی اضافه کرد ،من در دوره شهرداری با هیچ پیمانکاری ارتباط نداشتم.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار