اخبارکوتاه شورای مشارکت های زنان خراسان رضوی
شورای مشارکت های زنان مجمع خیرین سلامت استان خراسان رضوی از مراکز دانش آموزان استثنایی و جمعیت ورزشی بانوان و مرکز مراقبت های ویژه و بیمارستان زنان شهدا قوچان بازدید کردند.
کد خبر: ۴۲۲۱۳۳
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۳:۵۷ 10 May 2017
 به گزارش تابناک رضوی، آرزو حیدریان رییس این شورا در بازدید از تنها مرکز استثنایی دخترانه شهرستان قوچان (خمسه گرجستانی) و روستاهای اطراف که شامل 75 دانش آموز دختر گروه های کم توان ذهنی، ناشنوا و معلول جسمی حرکتی، می باشد، از آمادگی شورای مشارکت های زنان مجمع خیرین سلامت استان خراسان رضوی برای همکاری هر چه بیشتر با این مرکز خبر داد.

حیدریان در این بازدید ضمن تاکید بر توجه خاص به دانش آموزان حوزه استثنایی، اعلام آمادگی کرد تا پیرو تفاهم نامه همکاری فی مابین شورای مشارکت های زنان مجمع خیرین سلامت استان خراسان رضوی و اداره کل آموزش و پرورش استثنایی استان، بتوان کمبودها و مشکلات دانش آموزان این حوزه را بهبود بخشید.

قشقایی مدیر مرکز استثنایی دخترانه شهرستان قوچان (خمسه گرجستانی) نیز در این دیدار ضمن تشکر  و قدردانی از حضور اعضای مجمع خیرین سلامت استان در این مرکز، درباره فعالیت های صورت گرفته در این مرکز دانش آموزان استثنایی توضیحاتی ارائه کرد و بخشی از کمبودها و مشکلات این مجموعه را عنوان کرد، در ادامه این دیدار از نمایشگاه صنایع دستی دانش آموزان این مرکز بازدید کردند.

رییس شورای مشارکت های زنان مجمع خیرین سلامت استان خراسان رضوی از همکاری 
این نهاد با جمعیت ورزشی بانوان شهرستان قوچان خبر داد.

آرزو حیدریان در دیدار با مسوول جمعیت ورزشی بانوان شهرستان قوچان، به بررسی مشکلات و کمبودهای ورزش بانوان در این شهرستان پرداخت و راه های همکاری بیشتر در راستای رفع این مشکلات نیز مورد بررسی قرار گرفت.

مسوول جمعیت ورزشی بانوان قوچان در این دیدار با اعلام اینکه بیش از 2000 نفر از بانوان این شهرستان در این مجموعه عضویت دارند و در فعالیت های ورزشی و تربیت بدنی مشارکت می کنند، از کسب رتبه های ملی و بین المللی متعدد توسط بانوان ورزشکار شهرستان قوچان طی چند سال اخیر خبر داد و تاکید کرد که ورزش بانوان در این شهرستان جای پیشرفت و سرمایه گذاری فراوانی دارد.

رییس شورای مشارکت های زنان مجمع خیرین سلامت استان خراسان رضوی از مرکز مراقبت های ویژه شادروان حیدریان شهرستان قوچان بازدید کرد.

آرزو حیدریان در بازدیدی چند ساعته از مرکز مراقبت های ویژه شادروان حیدریان در بیمارستان موسی بن جعفر(ع) شهرستان قوچان در جریان روند درمان و رسیدگی به بیماران در این مرکز قرار گرفت.

در این بازدید دکتر انصاری پزشک کشیک این مرکز ضمن تشکر و قدردانی از خانواده مرحوم حیدریان برای راه اندازی مرکز ICU مجهز و به روز در شهرستان قوچان، راه اندازی این مرکز را یکی از مهم ترین نیازهای پزشکی و درمانی این شهرستان در راستای ارائه خدمات مطلوب و کامل به بیماران و مردم شریف شهرستان قوچان و روستاهای اطراف عنوان کرد.

رییس شورای مشارکت های زنان مجمع خیرین سلامت خراسان رضوی از بیمارستان زنان شهدا قوچان بازدید کرد.

 آرزو حیدریان در این بازدید چند ساعته در نشستی با پزشکان، پرستاران و مسوولان بیمارستان زنان شهدا قوچان در جریان برخی از کمبودهای بخش های مختلف این بیمارستان قرار گرفت.

در این نشست بخشی از مشکلات اصلی این بیمارستان مانند کمبود تخت های بیمارستانی و مشکلات دستگاه تهویه هوای اتاق زایمان و فرسودگی کات های ویژه نوزادان مطرح شد.

گفتنی است، در ادامه این نشست رییس شورای مشارکت های زنان مجمع خیرین سلامت استان قول پیگیری و مشارکت در برطرف کردن بخشی از مشکلات این بیمارستان را داد.
همچنین مقرر شد بررسی های لازم جهت همکاری مجمع خیرین سلامت استان در راه اندازی سیستم احضار پرستار از طرف مسوول فنی بیمارستان صورت گرفته و میزان اعتبارات لازم جهت راه اندازی این سیستم اعلام شود.

پس از بازدید از بخش های مختلف بیمارستان، از مراحل ساخت و روند پیشرفت فیزیکی ساخت پروژه کلینیک تخصصی زنان بیمارستان شهدا، بازدید گردید و مقرر شد تا شرایط لازم برای همکاری هر چه بیشتر خیرین در اجرای این پروژه، مهیا شده و عملیات فنس کشی محدوده کلینیک نیز آغاز گردد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار