عصر ديروز سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان و دهمین نمایشگاه بین‌المللی سیستم‌های گرمایشی و سرمایشی با حضور استاندار آذربایجان‌غربی و رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت در پارک جنگلی ارومیه گشایش داشت.
کد خبر: ۴۲۹۲۵۳
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۰ 24 May 2017
به گزارش تابناك آذربايجان غربي:

قربانعلی سعادت ديروز در حاشیه افتتاح سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان و دهمین نمایشگاه بین‌المللی سیستم‌های گرمایشی و سرمایشی در پارک جنگلی ارومیه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس، اظهار داشت: خوشبختانه مصالح ساختمانی تولیدی در کشور بسیار استاندارد بوده و سبب رهایی از واردات و ایجاد اشتغال شده است.

استاندار آذربایجان غربی تصریح کرد: بخشی از مصالح و لوازم ساختمانی این نمایشگاه که قابل مصرف است، وارداتی بوده اما در جهت تکمیل طرح‌های داخلی بوده اما یک قسمت نیز کاملا ایرانی و قابل افتخار بود و امید است که مردم از آن استفاده کنند چون مصالح و تجهیزات مربوطه بسیار استاندارد است.

وی بیان کرد: بی‌شک استاندارد لوازم ساختمانی بسیار حائز اهمیت است چون در عمر ساختمان حائز اهمیت بوده و بنابراین امید است تولید داخلی افزایش یافته و رونق گیرد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان‌غربی نیز در این مراسم، تعداد شرکت‌های مشارکت کننده را 105 واحد دانست و گفت: از سوی دیگر تعداد شرکت‌های مشارکت کننده استانی 55 واحد و نیز تعداد شرکت‌های مشارکت کننده غیر استانی 50 واحد است.

جعفرصادق اسکندری بیان کرد: این واحدها تولید کننده کاشی و سرامیک، درب و پنجره، چینی بهداشتی، سنگ و گرانیت، آسانسور و پله برقی، انواع نما، شیرآلات، لوله و اتصالات، صنایع شیمیایی و سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی هستند.

وی اظهار داشت: در این نمایشگاه‌ها از استان‌های آذربایجان شرقی، تهران، اصفهان، البرز،شیراز، یزد و مشهد حضور یافته‌اند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه نمایشگاه صنعت ساختمان در سالن‌های شماره یک، دو و سه و فضای باز بوده و ساعت بازدید نیز همه روزه از ساعت 16 تا 22 است افزود: این نمایشگاه‌ها از امروز تا پنجم خرداد در محل دائمی نمایشگاه واقع در پارک جنگلی ارومیه برگزار می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار