بعداز اعلام نتایج شورای شهر لنده و اعلام معرفی ۵ نفربرتر شورای این شهر نتایج اعلام شده مورد اعتراض تعدادی از نامزدین قرار گرفت که بعداز شمارش مجدد و کنترل آرای اخذ شده تغیراتی در نتایج اولیه حاصل شد .
کد خبر: ۴۲۹۷۰۰
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۹ 24 May 2017
پیگیری نتیجه آراء از طریق مردم و اعلام نتایج هر صندوق آراء از طریق عوامل اجرایی آن به مردم و نهایتا جمع بندی مردم و نامزدهای انتخابات شورای شهر بر اساس نتایج اعلام شده باعث شد تا تعدادی از نامزدهای انتخابات شورای شهر لنده قبل از اعلام رسمی اقدام به جشن و شادی نمایند.
و همچنین ارائه ی لیستهای متعدد از نامزدهای قبولی در سطح شهر و بالا و پایین آمدن آمار آراء نامزدها در بین مردم و فضای مجازی ابهاماتی را برای برخی از کاندیداها و مردم به وجود آورد و موجب گمانه زنی های بسیار شده است.

بر همین اساس بیش از 10 نامزد انتخابات شورای شهر لنده نسبت به شمارش آراء و وقایع روز انتخابات اعتراض نمودند که بر اساس شنیده ها مقرر شد حدود 10 صندوق اخذ رای از 18 صندوق شهر لنده مورد بازشماری مجددقرار گیرد.
به گزارش تابناک کهکیلویه وبویراحمد ،بعداز اعلام نتایج شورای شهر لنده و اعلام معرفی ۵ نفربرتر شورای این شهر نتایج اعلام شده مورد اعتراض تعدادی از نامزدین قرار گرفت که بعداز شمارش مجدد و کنترل آرای اخذ شده تغیراتی در نتایج اولیه حاصل شد و در اخرین خبر از منابع غیر رسمی افراد زیر به شورای شهر لنده راه یافتند .

ایرج جرنده ۲۹۵۳

امیر محمد سنایی ۲۲۳۲

عطب اله اهنجان ۲۲۲۹

عزیز اله شریفی ۱۹۹۷

علی جان علی نژاد ۱۹۸۸

گفتنی است آقایان سبزعلی ویسی با۱۹۶۳رای واحسان حبیبی ۱۸۹۲رای اعضای علی البدل انتخاب شدند.
نفرات بعد به ترتیب آرا
علی رضا فاضلی ۱۸۸۱
محسن جعفری ۱۸۴۶
امین کریمپور ۱۸۴۱
بهمن محمدی ۱۷۳۹
علی بخش عسکری ۱۵۲۹ 
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۱۹ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۴
خدایا ما چرا رائ ندادیم
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار