معاون پارلمانی وزارت جهاد کشاورزی از رونق آبیاری نوین در کشور با اختصاص اعتبار 1200 میلیارد تومانی خبر داد.
کد خبر: ۴۳۲۷۹
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۴ 04 June 2015
معاون پارلمانی وزارت جهاد کشاورزی گفت: در سال‌ جاری یک‌هزار و 200 میلیارد تومان اعتبار به آبیاری نوین در کشور اختصاص داده شده است.

به گزارش فارس ، خلیل آقایی ، با اشاره به بازدید خود از باغات دو روستای چنارسفلی و جنت‌آباد اظهار کرد: امید می‌رود بتوانیم در زمینه آبیاری باغات به صورت قطره‌ای گام‌های خوبی برداریم.

معاون پارلمانی وزارت جهاد کشاورزی گفت: دولت و مجلس برای گذشتن از بحران خشکسالی و سرمازدگی‌ها دست در دست هم داده‌ که با حمایت و تعامل کشاورزان سیستم آبیاری نوین را در سطح مزارع و باغات کشور اجرایی کنند.

وی با بیان اینکه در سال گذشته در استان همدان و از جمله شهرستان اسدآباد برنامه‌های خوبی در زمینه آبیاری تحت فشار انجام شده، افزود: سال گذشته به دلیل عدم تخصیص اعتبار در پایان سال نتوانستیم بدهکاری خود را در این زمینه به پیمانکاران بخش آبیاری تحت فشار پرداخت کنیم.

آقایی با اشاره به اختصاص یک‌هزار و 300 میلیارد تومان اعتبار برای آبیاری نوین در سال گذشته، افزود: از این میزان بیش از 500 میلیارد تومان تخصیص داده شده است.

وی ادامه داد: در استان همدان هم برای اجرای این طرح بیش از 20 میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است.

معاون پارلمانی وزارت جهاد کشاورزی با بیان اینکه در سال‌ جاری نیز حدود یک‌هزار و 200 میلیارد تومان برای آبیاری نوین در کشور اعتبار اختصاص داده شده است، یادآور شد: با توجه به پرداخت یارانه 85 درصدی در زمینه آبیاری تحت فشار، استقبال مردم برای اجرای این طرح خوب بوده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار