مدیرکل امور مالیاتی استان کرمانشاه با بیان اینکه صاحبان مشاغل تا ۳۱ خردادماه فرصت دارند که اظهارنامه مالیات عملکرد سال ۹۵ را ارایه کنند، گفت: تسلیم نکردن اظهارنامه در موعد مقررمشمول پرداخت جریمه می‌شود.
کد خبر: ۴۳۲۸۳۷
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۳ 30 May 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از فارس،هادی ملکشاهی ، اظهار داشت: براساس اصلاحیه جدید قانون مالیات‌ها، آخرین مهلت ارایه اظهارنامه مالیاتی صاحبان مشاغل از 31 تیر‌ماه به 31 خردادماه تغییر یافته است.

مدیرکل امور مالیاتی استان کرمانشاه با بیان اینکه صاحبان مشاغل باید اظهارنامه مربوط به درآمدهای عملکرد سال قبل خود را به ادار‌ه‌های امور مالیاتی ارایه دهند، گفت: طبق ماده 100 این قانون مشخص کرده مودیان مکلف هستند اظهارنامه مالیاتی فعالیت یک ساله شغلی هر واحد را به طور جداگانه تنظیم و تا آخر خرداد‌ماه با مراجعه به سایت www.tax.gov.ir ارایه کنند.

وی ادامه داد: براساس ماده هشت قانون مالیات برارزش افزوده، اشخاصی که به عرضه کالا و ارایه خدمات، واردات و صادرات آن‌ها مبادرت می‌کنند، به عنوان مودی مالیاتی محسوب و مشمول مقررات قانون مالیات برارزش افزوده هستند.

وی گفت: مودیانی که نسبت به ارایه اظهارنامه اقدام کنند از معافیت رقم پایه مالیاتی سال 95 که 15 میلیون و 600 هزار تومان است بهره‌مند می‌شوند که در غیر این صورت مشمول جرایم پیش‌بینی شده در قانون مالیات برارزش افزوده می‌شوند
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار