شهردار سمنان:
شهردار سمنان از ساماندهی شهرک خدماتی غرب سمنان خبر داد.
کد خبر: ۴۳۷۵۲۸
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۲ 08 June 2017

به گزارش تابناک سمنان، حسین موسوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: شهرداری بارها و بارها در پی انجام اقدامات اجرایی در شهرک غرب سمنان بوده؛ اما ازآنجاکه تاکنون این شهرک هیأت امنایی برای هماهنگی با شهرداری اقدامی نداشته است، به پیشنهاد شهرداری منصور همتی و محمدقلی رحمانیان به‌عنوان رابط بین شهرداری و کسبه این شهرک انتخاب شدند.

وی ادامه داد: شهرداری سمنان ازاین‌پس با هماهنگی این دو نماینده، شهرک غرب سمنان را فازبندی کرده و خدمات را به کسبه مستقر در آن شهرک ارائه می‌کند.

شهردار سمنان بیان کرد: در مرحله نخست پاکسازی شهرک غرب از خاک، نخاله و زباله در دستور کار قرار گرفته است و ماشین‌آلات شهرداری در این شهرک مشغول کار هستند.

موسوی با اشاره به قدمت حدود 26 ساله این شهرک گفت: در جلسه با کسبه این شهرک مقرر شد، کسبه آن شهرک که تاکنون اقدام به پرداخت عوارض کسب و پیشه و نوسازی خود نکرده‌اند، در اسرع وقت نسبت به پرداخت اقدام کنند تا شهرداری نیز امکان ارائه خدمات بهتر به کسبه این شهرک را داشته باشد.

وی خاطرنشان کرد تسطیح و زیرسازی، آسفالت معابر، ارائه خدمات پسماند و فضای سبز از دیگر نیازهای این شهرک است که بر اساس اولویت در دستور کار شهرداری قرار خواهد گرفت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار