امام جمعه سنقرو کلیایی گفت: در آمد حاصل از جمع آوری زکات کشاورزان در روستاها بایستی در اموری هزینه شود که بیشترین مشکلات مردم همان روستا در زمینه های مختلف را رفع نماید.
کد خبر: ۴۴۰۹۱۲
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۴ 14 June 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از روابط عمومی فرمانداری سنثر و کلیایی ،حجت الاسلام مجید صفدری در جلسه ستاد احیاء زکات سنقرو کلیایی فرهنگ سازی در خصوص اهمیت پرداخت زکات و برکات حاصل از آنرا یک وظیفه همگانی دانست و گفت:مردم در هر جایگاهی که هستند بایستی برای احیای این وظیفه الهی تلاش کنند.

فرماندار سنقرو کلیایی هم نقش روحانیت و مبلغین اعزامی به روستاهارا که مقارن با ماه مبارک رمضان و فصل برداشت گندم می باشد، ظرفیت مناسبی برای ترویج فواید و برکات پرداخت زکات ذکر کرد.

یاور محمدی اعتماد سازی را درخصوص تشویق کشاورزان به پرداخت زکات، مهم برشمرد و گفت: اگرمحلهای هزینه شدن زکات در روستاها به طول کامل شفاف سازی شود پرداخت زکات افزایش خواهد یافت.

وی افزود: روستاهایی که در بحث پرداخت زکات فعال باشند برای عمران همان روستا به میزان 2 برابر زکات پرداخت شده اعتبار اختصاص خواهیم داد که مجموع آنها برای توسعه روستا می تواند چشمگیر باشد.

فرماندار سنقرو کلیایی از برتری این شهرستان در بین سایر شهرستانها ی استان با پرداخت 12 میلیارد ریال زکات در سال گذشته خبرداد و گفت: تکمیل، تجهیز و تعمیر 22 باب مسجد روستایی، ساخت یک باب حسینیه، یک باب غسالخانه و3 باب خانه عالم درسال گذشته از محل جمع آوری زکات در روستاها بوده است. 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار