مديركل آموزش و پرورش استان سمنان خبرداد:
مديركل آموزش و پرورش استان سمنان با اشاره به نزدیک بودن آغاز سفرهای تابستانی در ایران از تجهيز 482 کلاس درس این استان به اسکان مسافران تابستان امسال خبر داد.
کد خبر: ۴۴۲۷۷۵
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۳ 17 June 2017

به گزارش تابناک سمنان، محمدرضا جهان در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا بااعلام این خبر اظهار کرد: 64 مدرسه در شهرستان‌های هشت‌گانه این استان برای اسکان مسافران در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه امکان استفاده از این زیرساخت‌ها برای مسافران تابستان و زوار حرم رضوی فراهم شده افزود: امکان اسکان و پذیرش مسافران خانواده بزرگ آموزش و پرورش و همکاران فرهنگی و همچنین مسافران غیرفرهنگی و اقشار مختلف مردم در این مدارس فراهم است.

مديركل آموزش و پرورش استان سمنان از ایجاد 11 پایگاه برای خدمات‌دهی به سفرهای تابستانی در این استان خبرداد و تصریح کرد: مدارسی که برای سفرهای تابستانی در نظر گرفته شدند در سه بخش ویژه، الف و ب خدمات خود را به هم‌وطنان ارائه می‌دهند.

جهان از تجهیز این کلاس‌های درس به امکانات و تجهیزات مناسب خبر داد و گفت: از مجموع 482 کلاس درس پیش‌بینی شده برای سفرهای فصل تابستان، 67 کلاس درس در سطح"ویژه" بوده و از امکانات بسیار خوب و بالایی برخوردارند.

وی با بیان اینکه تلاش ما بر این است خدمات کیفی خوبی به مسافران ارائه شود گفت: بیشترین کلاس‌های درس در نظر گرفته شده در سطح"الف" هستند و مسافران می‌توانند از این امکانات بهره‌مند شوند.

مديركل آموزش و پرورش استان سمنان اضافه کرد: از 482 کلاس پیش‌بینی شده این استان برای سفرهای تابستانی 384 کلاس درس در سطح " الف"یا درجه یک و 31 کلاس در سطح" ب" تعریف شدند.

این عضو کارگروه سفر استان سمنان از آمادگی اداره کل آموزش و پرورش استان برای خدمات‌دهی به فرهنگیان سراسر کشور در مدارس این استان خبر داد و گفت: تلاش همکاران ما براین است که خدمات درخوری به همه هم‌وطنان و خصوصا همکاران فرهنگی ارائه شود.

وی خدمات دهی به مسافران و خصوصا زوار حرم رضوی را افتخاری برای آموزش و پرورش این استان ارزیابی و خاطرنشان کرد: تلاش همکاران براین است که از طریق این خدمات میهمان نوازی مردم استان و دلبستگی آنها به زوار حضرت ثامن(ع)را به نمایش بگذارند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار