معاون اداری و مالی شهردار مشهد گفت: سالانه هزار میلیارد تومان برای نگهداری شهر هزینه می‌شود و قیمت تمام شده خدمت در شهرداری مشهد گران است که باید در راستای انعطاف‌پذیری ساختار موجود حرکت کنیم.
کد خبر: ۴۴۲۸۷
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۵ 07 June 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، محمد آذری در مراسم تکریم و معارفه معاونان جدید مالی و اداری و برنامه‌ریزی و توسعه شهرداری اظهار کرد: فرهنگ جهادی، به معنی خدمت به خلق خدا با استفاده از نیروهای متخصص و ارزشی است و اگر در این مسیر سیاست‌های 26گانه مد نظر مقام معظم رهبری را چراغ راه خود قرار دهیم مشکلی نخواهیم داشت.

آذری با اشاره به اینکه حوزه اداری و مالی حوزه سنگینی بوده و به هر حال مشکلات و نارضایتی پیش می‌آید، تصریح کرد: گلایه‌های مردم از شهرداری همیشه وجود دارد اما اگر بخواهیم تکریم ارباب رجوع اتفاق بیفتد باید به تکریم همکاران و پرسنل شهرداری بپردازیم و نگذاریم آثار حل نشدن مشکلات معیشتی‌ همکارانمان به محیط کار منتقل شود.

معاون اداری و مالی شهردار مشهد افزود: حوزه پشتیبانی باید نوکر واحدهای اجرایی باشد و برای حل مشکلات این واحدها پیشگام شود.

آذری با اشاره به اینکه مدیریت منابع و مصارف از مهم‌ترین کارهای ما در شهرداری است، تصریح کرد: سالیانه هزار میلیارد تومان برای نگهداری شهر هزینه می‌شود و قیمت تمام شده خدمت در شهرداری مشهد گران است که باید در راستای انعطاف‌پذیری ساختار موجود حرکت کنیم.

وی با طرح این سئوال که آیا خصوصی‌سازی به درستی در شهرداری مشهد انجام شده است، اعلام کرد: شهرداری مشهد دارای نیروهای مخلص و متخصص زیادی است که باید برای مدیریت پرورش یابند و نباید تعداد خاصی همیشه مدیریت‌ها را در دست داشته باشند و افراد از سازمان‌های دیگر برای مدیریت در شهرداری مامور شوند.

معاون اداری و مالی شهردار مشهد با تشکر از شهردار مشهد برای اعتماد به وی و همچنین تشکر از انتظاری به عنوان مدیر سابق خود، پیشنهاد داد تا پروژه‌های کوچک شهر با مشارکت گرفتن از مردم اجرا شوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار