عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی پیام این حمله موشکی را نشان دادن توان قدرت دفاعی ایران دانست و گفت: دشمنان متوجه شدند که ایران در این زمینه دارای چه جایگاه رفیعی است.
کد خبر: ۴۴۵۸۱۰
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۹ 21 June 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از شبستان،حشمت الله فلاحت پیشه عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، با اشاره به عملیات موشکی ایران علیه نیروهای تکفیری داعش  گفت: فعالیت های نظامی ایران علیه داعش قبل از این عملیات به صورت مستشاری بود. 

وی این عملیات را راهبردی تاکتیکی و سیاسی ایران اسلامی عنوان کرد و ادامه داد: اولین عملیات مستقیم ایران علیه داعش محل تجمع جدید آنها مورد هدف قرار داد.
 
به گفته عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، سکوت سران غربی درباره حمله موشکی ایران علیه داعش نشان دهنده بهت زدگی آنها از اقتدار ایران است.
 
فلاحت پیشه انجام عملیات را به منظور انتقام اقدامات تروریستی اخیر در تهران دانست و خاطرنشان کرد: قدرت ایران اسلامی از این طریق موجب خوشحالی و غرور ملت شد.
 
این مسئول یادآور شد: در این عملیات موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با استفاده از موشک های نقطه زن مقر داعشی را دقیقا مورد هدف قرار داد.
 
وی پیام این حمله موشکی را نشان دادن توان قدرت دفاعی ایران دانست و گفت: دشمنان متوجه شدند که ایران در این زمینه دارای چه جایگاه رفیعی است.
 
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: انجام این عملیات موجب شد اقتدار ایران اسلامی به رخ جهانیان کشیده شود.
 
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار