امام جمعه گرمسار:
امام جمعه گرمسار گفت: حقوق بشر آمریکایی چیزی جز جنایت نیست و شلیک به هواپیمای ایرانی پرونده جنایات آمریکا را قطورتر کرد.
کد خبر: ۴۵۲۲۶۹
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۴ 03 July 2017

به گزارش تابناک سمنان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدعلی مهدی‌نژاد هم‌زمان با سالروز سرنگونی هواپیمای مسافربری ایران توسط ناوگان آمریکایی در خلیج فارس در سال 1367 در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: از ششم تا ۱۲ تیرماه هفته حقوق بشر آمریکایی نامگذاری شده است؛ این نامگذاری را نظام جمهوری اسلامی ایران در راستای بیداری اسلامی در جهان انجام داد تا جهانیان بدانند جنایت و کشتار مردم بی‌دفاع از ساختارهای عملکردی حقوق بشر آمریکایی است.

وی با تأکید بر اینکه هر وقت رژیم بعث عراق در جبهه نبرد سخت از رزمندگان اسلام شکست می‌خورد، آمریکا برای روحیه دادن به قشون صدام خبیث یک اقدام تروریستی علیه ایران اسلامی انجام می‌داد، گفت: زدن هواپیمای مسافربری ایران از این دست اقدامات بود تا روحیه ملت ایران را تضعیف کنند.

امام جمعه گرمسار با اشاره به اینکه حادثه ایرباس ایرانی در خلیج فارس جنایت بزرگی علیه ایران اسلامی بود، تصریح کرد: این واقعه پرونده جنایات آمریکایی‌ها در ایران را قطورتر کرد و تاریخ، این جنایت بزرگ را فراموش نخواهد کرد.

مهدی‌نژاد با بیان اینکه به فرمانده جنایت‌کار ناو وینسنس نشان و مدال شجاعت دادند، اضافه کرد: به جای اینکه از نظام جمهوری اسلامی و ملت ایران عذرخواهی کنند، این اقدامات را دفاع از امنیت آمریکا نامگذاری کردند.

امام جمعه گرمسار با تأکید بر اینکه آمریکا نماد تروریسم بین‌الملل است، اظهار کرد: داعش فرزند و پرورش‌یافته دامن آمریکا و در رأس هرم استکبار جهانی است؛ جبهه مقاومت در ماه‌های اخیر مقابله خوبی با گروه‌های تروریستی در منطقه داشته است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار