معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد مازندران خبر داد:
تاکنون 9هزار و 821نفر حامی نیکوکار به مناسبت هفته اکرام ایتام حمایت مادی و معنوی هفت هزار و 570نفر از ایتام ومشمولان طرح محسنین را بر عهده گرفتند.
کد خبر: ۴۵۳۴۹۲
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۴ 04 July 2017
به گزارش تابناک مازندران، مشارکت خیران و مردم نوعدوست مازندران در طرح اکرام ایتام  و محسنین کمیته امداد در ماه مبارک رمضان امسال چشمگیر بوده است و حدود 80درصد حامیان در استان از طریق برنامه ماه عسل جذب شدند.
 
 حسن قربانی ، معاون توسعه مشارکتهای مردمی کمیته امداد مازندران با بیان اینکه کمیته امداد بیش از 300پایگاه جذب حامی درماه مبارک رمضان برای ایتام،فرزندان خانواده های نیازمند و بیماران صعب العلاج در مساجد و محل برگزاری مراسم احیا شب های قدر در استان ایجاد شد،گفت: تاکنون 9هزار و821نفر حامی نیکوکار به مناسبت هفته اکرام ایتام حمایت مادی و معنوی هفت هزار و 570نفر  از ایتام  ومشمولان طرح محسنین را در مازندران بر عهده گرفتند.
 
 جذب حدود 10هزار حامی در هفته اکرام ایتام در مازندران
 
وی با اشاره به اینکه این نهاد،باجذب حامی برای خانواده های نیازمند تحت حمایت و با شناسایی و احصاء نیازهای اصلی مددجویان از طریق مساعدت های حامیان، مشکلات آنان را پیگیری و رفع می کند، افزود: حاميان وخيّران نيکوکار در بخش هایی مانند تامین جهیزیه، تحصيل ، درمان و... ایتام و مشمولان طرح محسنین با کمیته امداد همکاری می کنند.  
 
معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد مازندران با بیان اینکه تمامی ایتام تحت حمایت در استان دارای حامی هستندتصریح کرد: جذب حامیان طرح های اکرام ومحسنین در ماه مبارک رمضان امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد سه برابری داشته است.  
 
قربانی با تقدیر از همراهی مردم مازندران با کمیته امداد،اظهار کرد:مردم نیکوکار استان  می توانند با شماره گیری آنی پرداخت #0029*741*با شناسه واریزبا تلفن همراه و  وارد کردن مبلغ مورد نظر کمک خود،به این نهاد جهت خدمت رسانی بهتر به ایتام و مشمولان طرح محسنین  یاری رسانند.
 
شایسته ذکر است در ماه مبارک رمضان سال گذشته دو هزار و 456حامی نیکوکار حمایت دو هزار و 578نفر  از ایتام و مشمولان طرح محسنین را به عهده گرفتند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار