عضو کمیسیون عمران مجلس از سفر اعضای کمیسیون عمران مجلس به استان اردبیل برای شرکت در اجلاس هیات عمومی سازمان نظام مهندسی خبر داد.
کد خبر: ۴۵۳۸۲۲
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۰ 05 July 2017

به گزارش تابناک : فرج الله رجبی با اشاره به برنامه کاری کمیسیون عمران مجلس در هفته آتی، گفت: این کمیسیون چهارشنبه و پنج شنبه(21 و 22تیرماه) به استان ارومیه سفر می کند.

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه در این سفر وزیر راه و شهرسازی نیز حضور دارد، افزود: این سفر برای شرکت در بیست و یکمین اجلاس هیات عمومی سازمان نظام مهندسی انجام می شود.

وی ادامه داد: مجموعه هیات مدیره 31 استان در این اجلاس حضور دارند و با وزیر راه و شهرسازی مسائل مختلف حوزه نظام مهندسی خط و مشی ها، مصوبات و بودجه سالیانه شورای مرکزی را بررسی و تصویب می شود.

بهادری: بازدید از پروژه های عمرانی در خلال سفر کمیسیون عمران به ارومیه

هادی بهادری

 

در این رابطه سید هادی بهادری با اشاره به سفر دو روزه اعضای کمیسیون عمران مجلس به استان ارومیه، گفت: نمایندگان و وزیر راه و شهرسازی در حاشیه اجلاس مذکور از راه آهن مراغه به ارومیه، قطعات آزادراه ارومیه به تبریز بازدید کرده دستورات لازم داده می شود.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی،با بیان اینکه یک سری پروژه های مسکن و ساختمان در استان ارومیه با حضور نمایندگان مورد بازدید واقع می شود، گفت: قطار سریع والسیر ارومیه به تبریز هم در این سفر کلید زده می شود.




منبع : خانه ملت 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار