هیجدهمین جلسه کمیته انضباطی سازمان تاکسیرانی شهرداری کرمانشاه در راستای تکریم شهروندان و رسیدگی به شکایات صورت گرفته از طریق مراجعه‌های حضوری و تماس‌های تلفنی، تشکیل شد.
کد خبر: ۴۵۴۵۶۲
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۷ 06 July 2017
به گزارش خبرنگار خبرگزاری تابناک از کرمانشاه، امروز با حضور همه اعضای کمیته، به منظور رسیدگی به 52 پرونده با موضوعاتی چون جعل مرخصی، عدم رعایت نرخ مصوب، فعالیت خارج از مسیر، جعل گواهینامه، عدم رعایت شئونات اسلامی و یک مورد هم برخورد نامناسب با بازرس سازمان برگزار شد.
 
سجاد سلیمانی با رانندگان و شرکتهایی که به قوانین احترام نگذاشته و اقدام به اخذ کرایه بیش ازحد مجاز و قانونی و یا برخورد نامناسب با شهروندان داشته اند خبرداد.
سلیمانی  گفت: در تلاش برای هر چه‌بهتر شدن ناوگان حمل‌ونقل عمومی آماده دریافت تمام پیشنهادات و انتقادت شهروندان هستیم و با تاکسی‌هایی که خلاف مقررات عمل كنند، برخورد می کنم.

مدیرعامل تاکسیرانی کرمانشاه بابیان اینکه رانندگان وسایل حمل‌ونقل عمومی با توجه به حساسیت این شغل باید از فیلترهای مختلفی تعیین صلاحیت شوند تا شهروندان محترم در استفاده از وسایل حمل‌ونقل عمومی احساس امنیت و آرامش داشته باشند، ازشهروندان خواست که به این مهم توجه کنند و از استفاده از خودروهای مسافربر شخصی غیرمجاز که هیچ‌گونه هویتی جهت شناسایی ندارند، خودداری نمایند چرا که زمانی که به هر دلیلی با مشکلی مواجهه شوند قابل‌پیگیری نیست.

سلیمانی شرکتهای حمل و نقل و تاکسی های درون شهری را موظف به رعایت کامل قوانین و مقرارت ابلاغ شده دانست.وی در پایان از همراهی خوب تاکسیرانان کرمانشاه که خود را ملزم به رعایت مقررات و همکاری با سازمان تاکسیرانی می‌دانند و در انجام‌وظیفه و تکریم شهروندان کوشا هستند، تقدیر و تشکر کرد.

در این جلسه به پرونده‌های مطروحه و شکایات شهروندان رسیدگی شد و در پایان احکام صادره به رانندگان متخلف ابلاغ و در پرونده سازمانی آن‌ها درج گردید.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار