امام جمعه گرمسار:
امام جمعه گرمسار گفت: موضع‌گیری‌های برخی نادانان داخلی علیه سپاه حضور در خط دشمن است؛ چراکه اگر قرارگاه‌های سپاه نبودند، خیلی از پروژه‌های عمرانی شکل نمی‌گرفت.
کد خبر: ۴۵۴۹۵۰
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۴ 07 July 2017

به گزارش تابناک سمنان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدعلی مهدی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در واکنش به موضع‌گیری‌ها علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار کرد: سپاه از بازوان توانای نظام جمهوری اسلامی ایران است.

وی ادامه داد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همواره در جبهه‌های مختلف و در سنگر حفاظت و حراست از ارزش‌های انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران فعال و جان‌ بر کف بوده است؛ امام راحل از سپاه به‌عنوان عنصر ماندگاری انقلاب اسلامی با این جمله که «اگر سپاه نبود، کشور هم نبود»، نام بردند.

امام جمعه گرمسار با تأکید بر اینکه همواره در طول تاریخ این‌گونه تهاجم به نیروهای ارزشی وجود داشته، تصریح کرد: موضع‌گیری‌های برخی‌ها در داخل کشور علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با در نظر گرفتن پیشینه آن امری جالب توجه است.

مهدی‌نژاد با اشاره به اینکه این تهاجم مرکز فرماندهی دارد، اضافه کرد: موضع‌گیری‌ها علیه این نیروی ارزشی به‌عنوان پاسدار انقلاب اسلامی از جایی هدایت می‌شود.

وی با بیان اینکه عمر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تاکنون طی چهار دهه برای حراست از ارزش‌های اسلامی و نظام جمهوری اسلامی ایران هزینه شده، تصریح کرد: سپاه نقش فعالی در حوزه‌های سازندگی و خودکفایی در تسلیحات نظامی داشته است.

امام جمعه گرمسار تأکید کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بر خلاف دیدگاه استکباری استکبار جهانی و در رأس آن آمریکا و رژیم صهیونیستی در معرفی این نیروی ارزشی به‌عنوان تروریست در جهان، قطب اصلی مبارزه با تروریسم در منطقه است.

مهدی‌نژاد با اشاره به اینکه خیرات و برکات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی کم نیست، افزود: خیرات سپاه تنها مختص به داخل کشور نیست، بلکه ساختار منطقه‌ای دارد؛ زیرا سپاه حامی جدی جبهه مقاومت در نقش مستشاری در حمایت از عراق و سوریه است.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری نقش بسزایی در صادر کردن انقلاب اسلامی و آرمان‌های امام راحل به جهان دارند، تصریح کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیز در این راستا نقش مهمی ایفا کرده است.

امام جمعه گرمسار با اشاره به دشمنی و مخالفت تمام‌قد استکبار جهانی با سپاه ایران، حضور سپاه در منطقه را عامل هزینه‌های سنگین برای دشمنان برشمرد و اضافه کرد: برخی نادانان در داخل کشور نسبت به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی موضع‌گیری‌هایی می‌کنند که نظر دشمن را تقویت می‌کند.

مهدی‌نژاد با اشاره به اینکه موضع‌گیری علیه سپاه در داخل کشور به معنای قرار گرفتن در خط دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران است، تصریح کرد: سپاه مایه افتخار و خیر و برکت برای کشور است.

وی با بیان اینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی وزنه‌ای مهم در بحث سازندگی کشور به شمار می‌رود، اظهار کرد: اگر قرارگاه‌های سپاه نبودند، خیلی از پروژه‌ها شکل نمی‌گرفت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار