امام جمعه گرمسار:
امام جمعه گرمسار گفت: دولت توجه خاصی به رفع معضل کم‌آبی در استان سمنان نداشته است و وزارت نیرو باید در این زمینه چاره‌اندیشی کند.
کد خبر: ۴۵۷۷۲۳
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۷ 11 July 2017

به گزارش تابناک سمنان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدعلی مهدی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار  فارس اظهار کرد: مشکل جدی استان سمنان امروز در حوزه آب و کمبود منابع آبی است.

وی ادامه داد: دولت یازدهم طی سال‌های اخیر توجه خاصی به رفع معضل کم‌آبی در استان سمنان نداشته است.

امام جمعه گرمسار تأکید کرد: دولت دوازدهم باید در بحث رفع معضلات موجود در سراسر کشور نگاه ویژه‌ای به رفع معضل کم‌آبی در استان سمنان داشته باشد.

مهدی‌نژاد با اشاره به اینکه اگر وزارت نیرو معضل کم‌آبی استان سمنان را حل کند، تحول خاصی در حوزه کشاورزی ایجاد می‌شود، تصریح کرد: وزارت نیرو برای رفع این مشکل در استان چاره‌اندیشی کند.

وی با بیان اینکه بخشی از مشکلات استان سمنان با سایر استان‌ها مشترک است، اضافه کرد: ازجمله این مشکلات، باید به بیکاری جوانان و اشتغال آن‌ها اشاره کنیم؛ مقام معظم رهبری هم بارها بر حمایت تولید ملی و اشتغال تأکید فرموده‌اند.

امام جمعه گرمسار با تأکید بر اینکه بخشی از مشکلات ما به وضع صنایع برمی‌گردد، تصریح کرد: متأسفانه صنایع یا تعطیل‌ شده‌اند یا با نیمی از ظرفیت خود کار می‌کنند.

مهدی‌نژاد با اشاره به اینکه دولت باید با حمایت از تولید ملی، صنعت کشور را با رونق همراه کند، اظهار کرد: رونق صنایع، اشتغال‌زایی به همراه دارد.

برچسب ها: کم آبی ، وزارت نیرو
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار