به گفته مسئول ستاد ثبت نام مدارس استان کرمانشاه تاکنون بیش از 90 درصد دانش آموزان استان ثبت نام شده‌اند.
کد خبر: ۴۶۵۳۰۰
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۵ 23 July 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از ایسنا،جواد یاری، با بیان اینکه ظرفیت ثبت نام خیلی از مدارس استان تکمیل شده، عنوان کرد: در صورتی که ظرفیت ثبت نام در مدرسه‌ای به اتمام رسیده باشد، والدین باید همکاری کرده و نسبت به ثبت نام فرزندشان در دیگر مدارس اقدام کنند.

یاری اضافه کرد: اصرار والدین برای ثبت نام فرزندشان در مدارسی که ظرفیت آنها تکمیل شده بی فایده است.

مسئول ستاد ثبت نام مدارس استان کرمانشاه یادآور شد: مدیران مدارس موظفند برای دانش‌آموزان شهریوری خود ظرفیت خالی در نظر بگیرند تا بعد از پایان شهریور ماه و تعیین تکلیف وضعیت دانش‌آموز، با مشکل کمبود فضای آموزشی مواجه نشوند.

یاری با اشاره به آغاز ثبت نام دانش آموزان مقطع ابتدایی در مدارس استان ازاول خرداد، اظهار کرد: ثبت نام سایر دانش‌آموزان نیز بعد از صدور کارنامه و مشخص شدن وضعیت تحصیلی آنها آغاز شده و کماکان ادامه دارد.

یاری با بیان اینکه میان پایه‌ها برای ثبت نام نیاز به مراجعه به مدارس ندارند، یادآوری کرد: تنها در صورت تغییر مدرسه دانش آموزان نیاز به مراجعه برای ثبت نام  وجود دارد.

مسئول ستاد ثبت نام مدارس استان کرمانشاه با بیان اینکه سال گذشته 29 هزار و 104 نوآموز کلاس اولی در استان کرمانشاه به مدرسه رفتند، پیش بینی کرد: در سال تحصیلی پیش رو 30هزار و 304 نفر در استان کرمانشاه به کلاس اول بروند.

یاری پیش بینی تعداد کل دانش آموزان استان کرمانشاه برای سال تحصیلی آینده را  نیز 315 هزار و 854 دانش آموز اعلام کرد و افزود: سال گذشته 307 هزار و 165 دانش آموز در مدارس استان مشغول تحصیل بودند.





منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار