رئیس هیأت ووشوی سمنان:
رئیس هیأت ووشوی استان سمنان با اشاره به اینکه دامغان مردادماه میزبان مسابقات ووشوی آزاد کشور خواهد بود، گفت: این رقابت‌ها انتخابی تیم ووشوی شهرداری دامغان هم محسوب می‌شود.
کد خبر: ۴۶۶۴۲۷
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۶ 25 July 2017

به گزارش تابناک سمنان، مرتضی نبوی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جریان برگزاری مسابقات قهرمانی کشور به میزبانی سمنان اظهار کرد: مسابقات از سطح کیفی خوب و بالایی برخوردار بود.

وی ادامه داد: بهترین‌ها از سراسر کشور در مسابقات ووشوی قهرمانی کشور حضور داشتند و ووشوکاران سمنانی هم در این رقابت‌ها خوش درخشیدند و در رقابت اصلی با مازندران و گلستان، مقام اول این رقابت‌ها را کسب کردند.

رئیس هیأت ووشوی استان سمنان با تأکید بر اینکه هفته‌های آینده مسابقات انتخابی تیم ووشوی شهرداری دامغان را پیش روی داریم، تصریح کرد: هدف ما، بستن تیمی قوی در مسابقات لیگ برتر ووشوی کشور است.

نبوی با اشاره به اینکه شهرداری دامغان در رقابت‌های لیگ برتر جزو چهار تیم برتر کشور است، اضافه کرد: این تیم عملکرد خوب و درخشانی را در این رقابت‌ها داشته است و امیدواریم در فصل جدید هم از اعتبار ووشوی استان سمنان در این مسابقات دفاع کند.

وی با بیان اینکه ۱۹ تا ۲۰ مردادماه مسابقات ووشوی آزاد کشوری را پیش رو داریم، تصریح کرد: 300 ووشوکار در این رقابت‌ها شرکت دارند و دامغان میزبان این مسابقات در رده‌های سنی جوانان و بزرگسالان است؛ سمنان هم با تیمی قوی در مسابقات ووشوی آزاد کشوری شرکت خواهد کرد.

رئیس هیأت ووشوی استان سمنان با تأکید بر اینکه مسابقات ووشوی آزاد کشوری جنبه انتخابی برای ووشوکاران به‌ویژه ووشوکاران سمنانی هم دارد، اضافه کرد: این رقابت‌ها، انتخابی تیم ووشوی شهرداری دامغان هم محسوب می‌شود.

نبوی با اشاره به اینکه ظرفیت‌های خوبی در حوزه ووشوی پایه در استان سمنان داریم، اظهار کرد: با نگاه ویژه به ورزش پایه دنبال تقویت تیم ووشوی استان سمنان برای برخورداری از آینده‌ای درخشان هستیم.

برچسب ها: مسابقات ووشو
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار